Terug naar overzicht
Hallo Peggy,Ik weet niet precies of het de juiste zijn, maar de fotograaf die daar ook stond, hebben wij genomen: Photobox Wedding Gent - Hugo Eeraerts (tel. 09/227.35.13). Geen fotoalbum, maar een box met verschillende kaarten die je dan in een kader kan zetten (prijs 1.000 EUR). Hij stond samen met een vriend van hem op de beurs die Video + DJ samen verzorgt: Peter Foubert 0475/24.66.15. Hij heeft geen website, maar de fotograaf wel:http://users.skynet.be/fa942716/Photobox.htm Misschien heb je hier iets aan. Groetjes,Nathalie
Hey Peggy,als ik me niet vergis was dat fotograaf Frank Demeulemeester. Als je binnenkwam in de zaal stond hij rechts op de hoek. Schuin tegenover hem stond er inderdaad een DJ. Zijn gegevens:Kapellestraat 8B-9940 EVERGEMTel. 0032-92536919 E-mail frank.demeulemeester@skynet.be Saloeties, Sylvie
Peggy,schuinover Demeulemeester stond Partysound.Wij hebben ook aan beide standen gestaan.Het adres:PartysoundPartysound@ignuz.com en zijn nummer is 0476-56.89.87.Dat van Demeulemeester heb je hieronder.