Terug naar overzicht
Hey!Wij laten waarschijnlijk ons bruidskindje met zo'n autootje op afstandbediening rijden. In dat autootje zitten onze ringen.Het kindje loopt voor ons (mij en mijn vader) en zend zijn autootje naar het altaar.We moeten alleen nog een beetje oefenen...Groetjes, Karen
Hallo Inneke, Wij trouwen op 27/09/08Wij laten onze hond met de ringen komen.Groetjes en ook succes met je huwelijk in september.
Onze bruidskindjes hebben elk een konijntje van QUAX. Het is een koppeltje.Je kan ze zien op www.quax.eu onder konijnenfamilie.Het neefje van mijn vriend brengt het meisjeskonijn tot bij mijn vriend. Rond de lange en dunne arm ervan zit mijn ring. Mijn neefje brengt het mannenkonijn tot bij mij met zijn ring om de konijnenarm...EEn ideeKatrien
Bij ons komt ons bruidskindje met de ringen naar voor... Ze is tegen dan 2 jaar... We hebben een knuffel (met veilige bergruimte voor de ringen) voor haar gekocht die knuffel krijgt ze nadien dan als cadeau... Zal in ieder geval een heel leuk zicht zijn denk ik...