Nu Online
Momenteel zijn er 507 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwbeurzen

28-3-2005 19:18:38
hallo iedereen,

we zitten echt in de startfase. We gaan trouwen en het zal in de 2006 zijn maar verder zijn we nog niet.
Weten jullie wanneer er een trouwbeurs doorgaat als eerste start?
Bijkomend vraagje wat vinden jullie van salon de romree?
groetjes Barbara

Barbara
27-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 852

Gwen

Meld misbruik29-3-2005 8:46:12

Ik denk dat er in deze periode weinig trouwbeurzen zijn. De meeste trouwbeurzen zijn in januari-februari en dan begint dat terug rond oktober denk ik. De grootste zijn in Brussel, Gent en Antwerpen.

fietje
24-9-2005
 Meld misbruik31-3-2005 20:34:38

Hoi Barbara,

Ik weet niet van welke streek je bent maar de trouwbeurs in Gent & Kortrijk zijn echt wel de moeite.
Wij zijn geweest in januari en hebben er toffe idee'kes opgedaan!

Veel succes en vooral: geniet van de voorbereidingen want het is o zo fijn!

Groetjes
Fietje

EDDY

Meld misbruik13-9-2007 0:19:01

Hallo Barbara.

Op zondag 18 november 2007 van 14U00 tot 18U30 organiseren wij een trouwbeurs in Waregem.
Toegang is volledig gratis.Wij staan daar met een stand als d.j.met name high Quality Sound Studio.http://www.highqualitysound.be/
Surf ook eens naarde site van onze beurs http://www.trouwzondag.be

Succes verder naar het zoeken van de gepaste partners om jullie een onvergetelijke dag te bezorgen.

vriendelijke groeten.
Ed.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...