Terug naar overzicht
Hoi Liesbeth!Een tijdje geleden zaten wij met dezelfde vraag, die ik hier dan ook poste... Wij hebben onze getuigen gevraagd met een gedichtje en een 'me to you' trouwkoppeltje.Dit was het gedichtje:Liefste ...,Op 25/10/08 wordt er haal wat van ons verwacht,wij gaan dan trouwen en hopelijk zal hij het zich nooit berouwen.Wij willen deze dag beleven,met mensen om wie we heel veel geven.Dus als het je niet zal deren,wil ik graag jou handtekening reserveren.Daarom vraag ik je nu heel fijn,liefste ..., wil jij mijn getuigen zijn?Onze zussen waren heel erg vereerd, ook al hadden ze 'de vraag' wel verwacht.Veel succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hallo, wij hebben onze getuigen een vacature van VDAB gestuurd. We hebben op internet eens gekeken hoe dat er uit zag en dan grondig aangepast.In het begin verstonden ze het niet goed omdat ze overtuigd waren dat het van VDAB kwam, maar wanneer ze het door hadden, waren ze echt wel heel erg enthousiast.Ze hebben daar heel leuk op gereageerd!Het is nu al een tijdje geleden, maar ze praten er nog over.Wanneer het je interesseert, wil ik je de vacature gerust eens doorsturen, met een beetje aanpassingen kan je ze ook gebruiken.Vele groetjes, Karen
Ik heb ooit iets gehoord van een taart of cake en daaronder stond een tekst in de trend van 'wij gaan trouwen' dus telkens als je een stukje van de taart wegnam zag je meer en meer van de tekst ... vond ik ook wel leuk en had het zeker gebruikt maar het was voor mij al te laat ...Grtjs Nadine
Hey Liesbeth,wij hebben op de website 'uniektegeltje.nl' tegeltjes besteld. Wij hebben daarop volgend tekstje gezet: Wil je ... mijn getuige zijn op 21/03/2009? Ik was er heel tevreden van! En het is een blijvende herrinering! Groetjes en nog veel succes!Ilse
Hey dag Karen, Zo'n vacature van de vdab dat zie ik wel zitten, zou je me een jouw voorbeeld willen doorsturen (eurooke@hotmail.com) BedanktWendy
Hey Liesbeth, We hebben een gegraveerde pen gegeven (5€ tot 50€ maw naar ieders budget). Een zeer toepasselijk geschenk voor de getuigen.En dan een zeer leuk gedicht met de vraag of ze voor ons willen getuigen. De pen kunnen ze op de grote dag meteen uittesten!xVi en Tony07/06/08
Hey Liesbeth of Wendy,als je de vacature krijgt, wil je ze dan naar mij ook doorsturen aub????evi_debruyne@hotmail.comMerci!!
Wij hebben ook een gegraveerde pen gegeven. Eerst dachten we: "oei dit is wel cliché". Maar het is wel positief onthaald geweest. Iedereen was enthousiast over het idee...GroetjesIlka
karen kan je mij die vacature ook eens doorsturen, want dit is echt origineel?grtjs wendy