Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Vanessa 20-06-08

18-4-2008 20:30:17
Hey Sara, ik las net dat jij net als ik op 20-06 huwt! Wat leuk, je bent de eerst bruid die ik tegenkom met dezelfde dag ... Bij ons zijn ook de meeste zaken achter de rug en zijn er nog een paar kleine dingskes te regelen. Maar als ik begin na te denken is er precies weer nog veel niet in orde ... Waar huwen jullie en hoe ziet je dag eruit? Grtjs Nadine

Nadine

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1073

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik19-4-2008 9:49:16

dag nadine
wij huwen in het stadhuis van harelbeke, we gingen normaal ook voor de kerk trouwen maar dat hebben we afgezegd, we gaan s'morgens foto's gaan nemen in het smak museum te gent en citadelpark met de limosine, dan spreken we af met familie thuis en gaan we samen naar het stadhuis, om 16u trouwen we, na de trouw geven we eerst een receptie en dan ons avondfeest in maelstede,
we hebben de meeste voorbereidingen achter de rug, ik ga al wat kaartjes beginnen te versturen, mijn vriend moet nog schoenen ook. nu nog zoeken naar het bruidskapsel, want heb nog geen idee wat ik met mijn haar moet doen...
wat zijn jou plannen ? en waar trouw je?

Nadine

Meld misbruik19-4-2008 9:58:46

Wij zijn van Kontich bij Antwerpen.Ik wou ook graag laat trouwen maar in dit achterlijke dorp is 11u30 het laatste uur...Dus om 11u30 gemeentehuis(2min van bij ons thuis) dan tuin-lunch bij ons nadien wat foto's in de stad. Om 17u hebben wij zelf een persoonlijke viering in elkaar gestoken samen met de Goede Herder en bij goed weer gaat dit door in de tuin van de zaal te Kallo en nadien is het daar dan apero met avondfeest.Het is vooral de viering,tafelindeling en middaglunch die nog niet echt op punt staan.Waarom heb je kerk afgezegd en dan niet voor iets anders in de plaats gekozen?

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik19-4-2008 13:22:43

ik had graag voor de kerk getrouwd maar afgezegd omdat wij alles zelf moeten bekostigen en mijn ma en pa al niet komen, de kosten liepen ook hoog op en daar ik graag op reis wou hebben we gekozen voor een reis voor ons en die kerk dan weg, de suite ging op niks trekken zonder ouders en eigenlijk hebben we een klein feest ook met maar 60 man , als je voor de kerk trouwt is dat dan meestal met groter feest en zo..

Nadine

Meld misbruik19-4-2008 17:08:11

Wat jammer dat je ouders niet komen ... ik wist niet dat een kerkelijk huwelijk zo duur was.Onze eigen viering kost 250euro dus dat valt nog wel mee vind ik. Ik zal in elk geval die dag rond 16u ook aan je denken en misschien komen we elkaar hier de komende weken (nog 8 en 6 dagen ... )nog wel tegen hé ... Grtjs Nadine

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik23-4-2008 17:07:06

ja we zullen elkaar zeker en vast nog tegen komen, ja het kerkelijk huwelijk kostte ook 250 e, maar dan moest je nog misboekjes drukken en bloemen en ceremoniemeester en dan nog bruidskindjes kleden en dan nog een suite auto's bijhuren, mijn ouders komen toch niet, dus waarom al die moeite, wij gaan een mooie reis maken met dat geld dat we normaal nog gingen gebruiken voor de kerk. gr

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...