Terug naar overzicht
dag nadinewij huwen in het stadhuis van harelbeke, we gingen normaal ook voor de kerk trouwen maar dat hebben we afgezegd, we gaan s'morgens foto's gaan nemen in het smak museum te gent en citadelpark met de limosine, dan spreken we af met familie thuis en gaan we samen naar het stadhuis, om 16u trouwen we, na de trouw geven we eerst een receptie en dan ons avondfeest in maelstede, we hebben de meeste voorbereidingen achter de rug, ik ga al wat kaartjes beginnen te versturen, mijn vriend moet nog schoenen ook. nu nog zoeken naar het bruidskapsel, want heb nog geen idee wat ik met mijn haar moet doen...wat zijn jou plannen ? en waar trouw je?
Wij zijn van Kontich bij Antwerpen.Ik wou ook graag laat trouwen maar in dit achterlijke dorp is 11u30 het laatste uur...Dus om 11u30 gemeentehuis(2min van bij ons thuis) dan tuin-lunch bij ons nadien wat foto's in de stad. Om 17u hebben wij zelf een persoonlijke viering in elkaar gestoken samen met de Goede Herder en bij goed weer gaat dit door in de tuin van de zaal te Kallo en nadien is het daar dan apero met avondfeest.Het is vooral de viering,tafelindeling en middaglunch die nog niet echt op punt staan.Waarom heb je kerk afgezegd en dan niet voor iets anders in de plaats gekozen?
ik had graag voor de kerk getrouwd maar afgezegd omdat wij alles zelf moeten bekostigen en mijn ma en pa al niet komen, de kosten liepen ook hoog op en daar ik graag op reis wou hebben we gekozen voor een reis voor ons en die kerk dan weg, de suite ging op niks trekken zonder ouders en eigenlijk hebben we een klein feest ook met maar 60 man , als je voor de kerk trouwt is dat dan meestal met groter feest en zo..
Wat jammer dat je ouders niet komen ... ik wist niet dat een kerkelijk huwelijk zo duur was.Onze eigen viering kost 250euro dus dat valt nog wel mee vind ik. Ik zal in elk geval die dag rond 16u ook aan je denken en misschien komen we elkaar hier de komende weken (nog 8 en 6 dagen ... )nog wel tegen hé ... Grtjs Nadine
ja we zullen elkaar zeker en vast nog tegen komen, ja het kerkelijk huwelijk kostte ook 250 e, maar dan moest je nog misboekjes drukken en bloemen en ceremoniemeester en dan nog bruidskindjes kleden en dan nog een suite auto's bijhuren, mijn ouders komen toch niet, dus waarom al die moeite, wij gaan een mooie reis maken met dat geld dat we normaal nog gingen gebruiken voor de kerk. gr