Terug naar overzicht
ik trouw 12/09/08. is niet zover van jullie vanaf.stadhuis geregeld, kleed al voor de 1ste pas gedaanschoenen + lingerie in ordewe zijn aan het kijken voor een eerste druk van de uitnodigingde ringen zijn beslist, maar nog niet besteldkostuum van ventje is besteldde fotograaf is geboektde feestzaal moet enkel nog weten hoeveel pers, welk eten enzodj is al lang geboekt!dat is het zowat denk ikgrts
Hey Gina,Wij trouwen op 4 oktober 08, een weekje na jullie dus. Wij zijn er redelijk snel ingevlogen (sinds juni 2007)en dus staat het meeste al wel vast:- feestzaal, menu gekozen, wijn gekozen- stadhuis- dj - videograaf- fotograaf- trouwbusje- trouwringen- trouwkleed, in mei 1e pas- trouwkostuum voor mn ventje - kapper en make-up- schoenen, lingerie en juwelennu zijn we volop bezig met onze uitnodigingen, kaart al gekozen maar nu nog een gepaste tekst erop krijgen hé :)daarna nog menukaarten en bedankjes, en daarnaast zijn we nu ook gestart met het ineensteken van onze plechtigheid.en natuurlijk, de definitieve gastenlijst en de tafelschikking, dat moet ook nog gebeurenGroetjes!Emmy
hoi,wij trouwen op 26/9wat hebben we al geregeld- feestzaal , menu- onze uitnodiging gekozen en proefdruk al gekregen, we hebben al onze enveloppen en dus kunnen we al adressen schrijven- gastenlijst vastgelegd- trouwkleed - dj- misboekje ligt al grotendeels vast- ringen al gekozenwat moeten we nog doen- kledij voor ventje en bruidskindjes- bedankjes- menu's drukken en dan nog misboekjes ook- tafelverdeling, maar is pas voor 't laatste- lingerie en schoenen en kijken voor kapsel en make updenk dus dak goed getimed heb, maar heb wel veel in het begin gedaan en nu ligt het weer wat stil
wij trouwen ook op 27 september en hebben bijna alles klaar.de fotograaf is besteld alsook de Dj de zaal ligt vast, het stadhuis is in orde en we zijn volledig gekleed hebben de openingsdans gevonden. visagiste en kapster staan ook al in mijn agenda geboekt enkel nog es de menu gaan bespreken in de zaal das het enige. grtjs mirke
Hey Gina,Wij trouwen ook op 27/09/2008 en zijn goedaan het opschieten met de voorbereidingen.De zaal ligt al vast, het stadhuis is in orde, de kerk is geregeld, k ben nu volop bezig met het misboekje in orde te brengen,de dj ligt vast, muziek in de kerk is geregeld, fotograaf staat vast. Bruidsjurk gekozen, m'n ventje z'n kostuum is gekozen, nu nog de bruidskindjes, dit staat gepland voor in mei. De kostuums voor de suite zijn gekozen. Nu nog de ringen en de uitnodigingen en dan nog de definitieve gastenlijst en de menu samenstellen en 'k denk dat het meeste dan gedaan is.Vele groetjes,Sylvie en Dave
Hallo,Wij trouwen ook op 27/09/2008. Wij hebben al geregeld:-wagens-trouwkleed-zaal-ceremoniemeesters-fotograafEigenlijk is dat alles. Wij zijn iets te rustig denk ik. Op het gemeentehuis weten ze dat we gaan trouwen, maar er ligt nog geen uur vast en in de kerk net hetzelfde.Als ik hier lees wat iedereen al gedaan heeft, is het misschien toch tijd om eens in gang te schieten.Groetjes
indien iemand nog een dj nodig, zie zeker eens naar www.sounddelight.be