Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenken voor ouders, getuigen en bruidskinderen

19-4-2008 10:15:58
Hallo, mijn inspiratie is op. Wat geven jullie als cadeau voor de ouders, getuigen en bruidskinderen?

Bedankt voor de info

Angela

Angela
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1564

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik19-4-2008 10:17:36

hoi,
voor de ouders en kerkelijk getuigen geven we hele mooie kaarsen van de kaarskesprocessie in Lummen en voor de wettelijke getuigen geven we bongobonnen.
Groetjes
Kim
02/08/2008

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik19-4-2008 10:20:25

Wij geven aan onze ouders een kalender voor 2009 gemaakt met allerlei leuke foto's van hun en van ons.
Groetjes,
Diane
17mei08
elisadiana1@hotmail.com

Marijke
16-8-2008
 Meld misbruik19-4-2008 10:26:28

hoi hoi,

wij geven voor de mama's een hart gegraveerd met een mooi tekstje op, de papa's krijgen een grote fles van hun lievelingsdag met bijhorend gegraveerd glas, de getuigen hebben we de 2-koppige fles besteld op geluk.com en voor de bruidskindjes krijgen ze een kussentje en een zakje snoep (dit kussentje wordt ook gebruikt tijdens de misviering om op te zitten)

groetjes en succes ermee!
Marijke

inge
1-8-2008
 Meld misbruik19-4-2008 13:17:33

Hallo,
Aan onze ouders geven wij een kaars met onze namen en datum op.

Groetjes01/08/08

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik19-4-2008 13:24:02

Hoi,

Onze ouders geven we waarschijnlijk een mini-fotoalbum van ons huwelijk. De getuigen zullen wellicht een kaars krijgen. En de bruidskinderen??? Nog geen idee...

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

karolien
8-8-2008
 Meld misbruik19-4-2008 13:43:07

wij geven aan alle gasten bruidsuiker en aan de ouders een gegraveerde spiegel met tekstje op om te bedanken.Voor de getuigen zijn we nog steeds op zoek naar iets origineels.

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik20-4-2008 10:04:49

Hallo

Onze ouders krijgen een foto album met gecombineerde foto's van Mathieu en ik. Foto's van vroeger tot nu. Na ons huwelijk willen we dan ook nog een pocket album maken met foto's van de grote dag. Dit doen we wel allemaal zelf want is stukken goedkoper.
De bruidskindjes hebben natuurlijk al hen kleren gekregen maar krijgen ook elk een beertje.
De getuigen:
mijn broer werkt in de bouw en heeft bij stress grote darmproblemen: hij krijgt een dixi (werf) WC die we in elkaar knutselen met een grote fles drank en een te goed bon om bij ons te komen eten
Zijn zus werkt bij de post en krijgt een rode postbus die we knutselen et hetzelfde in.

Groetjes en succes

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik21-4-2008 8:33:39

Ik denk dat wij aan ouders en getuigen een digitale fotocamera gaan geven waar we dan de foto's van ons feest op zetten. Op die manier hebben ze ook de foto's, maar kunnen ze er zelf ook nog eigen foto's aan teovoegen. Op die manier hebben ze er zelf ook nog iets aan, worden de foto's niet nadien in een schuif gelegd (wat je met fotoboeken meestal toch wel hebt), en zijn wij niet verplicht om telkens we op bezoek komen naar ons eigen foto's te kijken (wat je dan weer met fotokaders hebt). Allemaal voordelen dus :-)

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik22-4-2008 11:26:29

Oeps, ik zie net dat ik fotocamera heb neergeschreven..ik bedoelde eigenlijk een digitale fotokader!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...