Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

heb ik wel goed gekozen??

19-4-2008 11:47:53
Dag medebruidjes,

Ik zal vast wel niet de enige zijn, maar ik begin de laatste tijd ongelooflijk te twijfelen aan de keuze van mijn trouwjurk. Ik heb hem ook redelijk vroeg gekozen, bijna per toeval zelfs. Ik wandelde met mijn mama door de winkelstraten van Roeselare en we zijn Robel binnengestapt. We werden zeer goed ontvangen en omdat de nieuwe collectie pas toegekomen was en er geen volk was, kon ik zelfs meteen kiezen en passen. Ik was toen echt zeer overtuigd en ben met mijn hoofd in de wolken buitengewandeld. Heb er ook wat foto's kunnen van nemen met mijn gsm, maar die zijn natuurlijk niet super van kwaliteit. Ondertussen zijn we heel wat maanden verder, en met elke foto van trouwjurken die ik zie worden mijn twijfels groter..

Ik weet zelfs niet of de mogelijkheid nog zou bestaan om te wisselen, moet in mei voor mijn eerste pasbeurt gaan. Zucht, ben echt bang dat ik verkeerd zou gekozen hebben. nochtans waren zowel mijn moeder als de verkoopster overtuigd dat ik er zeer mooi mee stond..

Heeft nog iemand dat gevoel?

Groetjes!

Emmy
4-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1181

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik19-4-2008 12:39:03

Hey Emmy,
je bent zeker niet de enige met dit gevoel hoor. Wij trouwen in september'08 en ik heb al in oktober'07 mijn kleed gekozen. Ik ben naar een bepaalde winkel gegaan omdat ik dacht dat ze daar al mijn favoriete 'merken' hadden: Ian Stuart, Pronovias, Maggie Sottero en Nicky Vankets. Mn grote favoriet was de Perla van Maggie Sottero, die wou ik absoluut passen. Mn ontgoocheling was groot toen ik er aankwam, dit seizoen hadden ze enkel Pronovias en Ian Stuart. Ik heb amper 4jurken gepast, de 2de was de sancerre van Ian Stuart en daar ben ik uiteindelijk voor gegaan. Ik vond die jurk op dat moment wondermooi en kvoelde mij er echt super in. Nadien sloeg de twijfel toe, had ik niet beter wat meer winkels gedaan en dus meer jurken gepast?? kHeb er mij ondertussen wel bij neergelegd, uiteindelijk vind ik mn jurk wel nog altijd mooi. Maar moest ik het nog eens mogen overdoen zou ik zeker en vast veel meer mn tijd nemen om de juiste keuze te maken.
Je zal zien, in mei zal je eerste goed gevoel weer helemaal bevestigd worden! Ik moet dan trouwens ook gaan voor mn eerste pas, spannend!
Groetjes

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik19-4-2008 12:54:53

Hey, je bent echt niet de enige hoor. Ik heb mijn jurk ook al in de eerste winkel gekocht waar ik ging kijken en achteraf dacht ik ook, had ik maar meerdere winkels gedaan maar dan wordt je ook heel erg kieskeurig denk ik. Ik heb eentje gekozen van linea raffaelli, ik heb altijd gezegd dat ik een bustier zou nemen en dat is het niet geworden. Het is het laatste kleed dat ik paste, ik moet wel zeggen dat het paste als gegoten en voelde mij er wel goed in. Het kleedje staat op de site van linea int paarsachtig, ik heb het in off white genomen. Dus ik heb mijn kleedje nog niet in deze kleur gezien. Ai ai ai, als dat maar gaat meevallen zei ik al tegen mama. Maar zij was er wel van overtuigd dat dit het mooiste kleedje was dat ik al had gepast dus. Ach het zullen de zenuwtjes wel zijn zeker

dadaaa

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik19-4-2008 13:18:14

ik zit in heel dezelfde situatie, ik ben ook naar robel geweest, en direct toegezegd, ik heb nu wel spijt dat ik niet meer winkels gedaan heb, ik vind het mijne nogal simpel, op dat moment ben je in de wolken en geef je snel toe he, en zeker als ze allemaal zeggen dat het mooi is

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik19-4-2008 13:25:46

Goede raad: Vertrouw op jezelf en dus ook je eerste keuze! Dat is meestal de beste ;-)

Groetjes,
Sarah

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik19-4-2008 13:47:12

Ik heb mijn kleed gekocht in de derde winkel die ik binnenging. Ik heb lang getwijfeld en het toch gekocht.Soms vraag ik me ook af of dit het nu is, maar ik voelde me er toen fantastisch in en denk terug aan dat gevoel! Ik moet nog even wachten op mijn pasbeurt, maar heb er vertrouwen in.

Dorine

Meld misbruik19-4-2008 14:21:32

ben er zeker van dat bij de eerste pasbeurt dat gevoel van "dat is het" zal terugkomen. Nog even geduld!
Groetjes

p.s.:van welk merk en model is uw kleed?

s
1-6-2007
 Meld misbruik19-4-2008 17:14:09

Stop met twijfelen!! En probeer ook te stoppen met naar andere kleedjes te kijken in boekjes!
Wat heb je daar nu aan?

Je hebt zoals je zelf zegt een mooi kleedje gekozen! Dus dan zal het ook nog steeds mooi zijn op je trouwdag!
Tuurlijk dat er nog 101 andere prachtige trouwkleren bestaan, maar je mag er nu eenmaal maar eentje kiezen! En jij hebt nu één van die 101 droomkleedjes. De andere 100 dus negeren.

Twijfels hebben over je kleed hoort blijkbaar bij de trouwstress. En het is bijna nooit terecht! Dus stress maar over belangrijkere zaken, want je kleedje is goed!!!

chrisje
10-9-2008
 Meld misbruik19-4-2008 22:29:37

Hoi Emmy, ik vind het in elk geval heel normaal dat je een beetje begint te twijfelen, ik heb dat ook heel erg, alhoewel ik mijn kleed ook geweldig vond. Ik heb zelfs al nachtmerries gehad, de ene keer liet mijn beste vriendin mijn kleed aan mijn vriend zien, de andere keer moest ik gaan passen en was mijn kleed veeeeel te groot. Vertrouw op dat eerste gevoel en laat je twijfels varen. Succes!!!

Emmy
4-10-2008
 Meld misbruik20-4-2008 12:40:02

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties!
S heeft eigenlijk wel gelijk, ik maak mezelf alleen maar gek met naar andere foto's te blijven kijken. Helaas staan er zowat op elke brochure die ook maar iets met huwelijken te maken heeft wel foto's van bruid en bruidegom in vol ornaat..

ben wel al een beetje gerustgesteld dat jullie dat ook hebben.

Ik zal nu maar afwachten tot in mei, dan pas met schoenen, lingerie en juwelen erbij, dan krijg ik eens een volledig beeld hé.. hopelijk zit het gevoel dan weer supergoed en zijn de twijfels dan verdwenen!

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik22-4-2008 10:23:51

hey Emmy

Dat is een heel herkenbaar gevoel!
Dat waauw gevoel heb je omdat je het de eerste keer aanhebt en het ziet er prachtig uit.
Ik keek toen ook regelmatig naar de foto's, maar dat doe je best niet. Je raakt immers gewend aan het zicht, waardoor het waauw effect uiteraard verdwijnt.
Ik heb die fotos uiteindelijk niet meer bekeken en was nog steeds supertevreden als ik ging passen.
Het magische blijft, maar de 'wauw' gaat voor jezelf niet zo supergroot meer zijn, aangezien jij al weet hoe het eruit ziet hé!
In ieder geval zal het voor al de andere mensen wel de eerste keer zijn dat ze uw kleed zien en zullen die het zeker WAAUW vinden :-)
Niet twijfelen! Als je dat kleed gekozen hebt, dan is daar een heel goede reden voor!

Groetjes
Liesbeth
17-05-2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info