Terug naar overzicht
hallo, wij nemen per koppel 1 boekje + zangkoor + pastoor + een paar estra voor de gene waarvan we niet weten dat ze zouden komen.
Hallo Lieselot,ook bij ons een ambetante beslissing. Ik had hier eens gelezen '150', maar we bedachten later dat in de kerk waar wij trouwen, maar zoveel stoelen staan.We hebben dan ook eens geteld, maar wel iets meer dan 1 per koppel, veel mensen volgen alletwee graag.Dus gaan we waarschijnlijk voor 120 gaan (wel inclusief het orkest waar mijn man deel van uitmaakt, dat met een 25 mensen is: zonder een boekje voor elk van hen dus 95, eigenlijk).Groeten,Vero
Dag Lieselot, ik ben vol op bezig met het maken van mijn misboekje, en ik vroeg me af of je eventueel je misboekje eens kon doormailen om te kijken of ik wel juist bezig ben.Mvg Purdey (28.06.08)
bij deze dus mijn mail adres purdeyspeeckaert@hotmail.com
Hoi, Onze priester raad er maar 50 aan en wij gaan die raad wel volgen.We trouwen wel op vrijdag, dus waarschijnlijk wat minder volkgroetjes
Wij gaan voor 65, trouwen ook op een vrijdag
Hey Lieselot, Wij hebben 150 genodigden en maken 100 misboekjes. Ze zijn echt wel origineel, heb er veel tijd en moeite in gestoken dus ik voorzie wel voor ieder een boekje.xVi en Tony07/06/08
heyik wacht op bevestiging van de mensen als er 70 mensen komen zal ik er een 80 tal laten maken je weet nooit als er soms iemand meer staatµgroetjesmelissa16/08/08