Terug naar overzicht
Meestal is één kleding maat versmallen geen probleem.Met 7kg ben je waarschijnlijk al meer dan 1 kleding maat vermagerd, maar dat zal ook nog wel lukken!Ik zou gewoon eens langsgaan bij de kleermaakster.
hallo,ik ben 10 kg afgevallen en ze moeten zeker 15 cm verkleinen. hangt ook van type jurk af. mijn kan nu echt niet meer kleiner want dan kan er niet meer op de veter getrokken worden en gaat het niet meer mooi zijn.groetjesheidi
Hey,Ik zou me daar geen zorgen over maken hoor.Mijn trouwkleed is een pasmodel dat ik in solden kocht: het is een maat 40 waarvan het topje versmald moet worden naar een 36, de rok wordt een 38. De verkoopsters vonden dit helemaal niet problematisch.Als je twijfels hebt kan je natuurlijk altijd nog eens langsgaan, dan hoef je je daar al geen zorgen meer over te maken.Veel succes,Karlien
HeyVersmallen zal wel lukken denk ik, hangt natuurlijk wel van het model van het kleed af. Maar liever zo, ik ben ondertussen al een dikke kledingmaat bijgekomen... stresssnoepertje, dat is wel minder natuurlijk. Tegen de volgende pas wil ik deze extra kilo's wel terug kwijt!Veel succes!
hey Miekeeen kleed verkleinen is sowieso simpeler an eentje vergroten.Voor het vergroten moet je geluk hebben dat ze zonder problemen dezelfde stof vinden en dat het model van kleed het toelaat.Bij verkleinen zie ik niet echt een probleem, tenzij je echt extreem veel vermagert. Ik denk dat ze tot twee maten verkleinen perfect kunnen doen.Maar zekerheid kan je hier natuurlijk enkel in de winkel over krijgen.Groetjes!Liesbeth17-05-2008
Ik ben meer dan 10 kg vermagerd en ze hebben mijn kleed perfect kunnen verkleinen zonder dat je dat kan zien!!succes en proficiat met het vermageren!groetjesKim
Kan er iemand me vertellen waar dat men in belgie omgeving brussel antwerpen gent bruidsjurken kan versmald worden?? Het is dringend ik trouw binnen 2 maand..