Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speciaal cadeau

19-4-2008 19:05:59
Hallo,

Wijzelf zijn ondertussen reeds twee maand gelukkig getrouwd. Maar nu even iets anders. Volgend weekend zijn mijn ouders jaar getrouwd. Wij zijn nog op zoek naar een origineel, nooit te vergeten cadeau. Zijn er onder jullie die tips hebben?
Ik had ook al gedacht aan een super-de-luxe weekend in een bruidssuite, evt in een superromantisch kasteel. Alle tips zijn welkom.

bjorn
20-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 868

s
1-6-2007
 Meld misbruik19-4-2008 21:11:17

Prive-sauna?
Vind ik echt een aanrader!
Kan je nog combineren met een lekker etentje of een overnachting.

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik20-4-2008 9:58:25

Mijn ouders doen volgend jaar een feestje voor hun 45ste huwelijksverjaardag. Ik ben van plan om hun een bongo bon te geven voor een weekend Parijs ofzo.

Groetjes,
Diane

sofie
12-7-2008
 Meld misbruik20-4-2008 11:39:19

mijn ouders zijn dit jaar 25 jaar getrouwd en we gaan verschillend foto's zoeken en daar een collage van laten maken; foto's door de jaren heen

San
12-4-2008
 Meld misbruik20-4-2008 13:24:39

Wat dacht je van een ballontocht lekker voor hun tweetjes met een fles champagne bij zonsondergang.

Sandra

annelies

Meld misbruik20-4-2008 20:23:58

Wij hebben voor 25 jarig huwelijk van mijn ouders voor 25 kleine cadeautjesgezorgd, dit ging van een win for live, een foto in een kader, ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...