Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

linx leuven

19-4-2008 19:43:20
beste trouwers,
ik zou graag gaan kijken bij linx in leuven iemand ervaring mee, prijzen
heb horen vertellen dat ze duur zijn is dit waar
met dank

Wim
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2013

s
1-6-2007
 Meld misbruik19-4-2008 21:09:33

Goedkoop is het er niet, maar voor bruidskledij zijn ze wel normaal, denk ik.
Mijn man ging er 4 dagen voor onze trouw langs voor zijn hemd en ze deden nog erg veel moeite omdat nog aangepast te krijgen door de naaister.

els
28-6-2008
 Meld misbruik20-4-2008 9:43:39

ik ben daar ook eerst gaan passen. De service was wel goed, je hebt er ook veel keuze...
UIteindelijk ben ik bij maxim (aarschot-mechelen) gegaan, ze zijn iets goedkoper en pushen minder.
Bij linx zeiden ze dat ik eigenlijk te laat was en dat mijn kleedje maar de week van de trouw zou zoekeomen (was 5 maand op voorhand) ik ben diezelfde week naar maxim gegaan en daar is mdrie weken later mijn kleedje al toegekomen (wel hetzelfde model kleed he)

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik20-4-2008 9:55:34

Mijn ventje is ook bij Linx Leuven geweest voor zijn kostuum. De service was zeer goed. Mijn kleed hing er ook maar ik had het bij De Cock in Meise gekocht en de prijs is net hetzelfde.
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

Mario
23-8-2008
 Meld misbruik20-4-2008 12:08:39

Hallo,

Onze trouwkleren komen allemaal van bij Linx in Leuven. Het kleed (+juwelen+schoenen+ondergoed) hebben we in november gekozen en het kostuum (+schoenen+riem) in januari. We hadden voor beide dezelfde, vriendelijke dame die ons heel goed heeft geholpen. Begin juni gaan we samen voor de eerste keer passen.
De prijzen zijn, denk ik, overal ongeveer hetzelfde.

Groeten,
Mario&Monique
23/08/08
www.mario-monique.be

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik20-4-2008 13:59:24

Ik sluit mij aan bij Els! Ik bijne exact hetzelfde meegemaakt bij Linx.

Ik vond ook dat ze bij Linx in Leuven enorm konden pushen. Bij mij zeiden ze zelfs dat ik al laat was. Terwijl ik in oktober ben gaan kijken en ik trouw in juni! En dat ik zeker de dag zelf nog moest beslissen wel kleed ik wilde. Ze gingen het al in de computer zetten zodat ze direct konden bestellen. Gelukkig waren mijn moeder en zussen meegegaan, anders was ik er ingetrapt! Ik was natuurlijk al lichtelijk in paniek, omdat ik een kleedje zou moeten nemen waar ik niet 100% achterstond.

We zijn nadien naar Maxim gegaan (wel in Mechelen). En dat was een heel ander verhaal. Volgens hun was ik ruim optijd. En omdat ik niet kon kiezen ben ik zelfs een paar keer teruggegaan om een aantal kleedjes steeds opnieuw te passen. Ze maakten daar geen enkel probleem van! Tenslotte heb ik mijn keuze gemaakt begin december en deze week al kunnen gaan voor mijn eerste pas.
Bovendien zijn ook de retouches gratis.

els
28-6-2008
 Meld misbruik20-4-2008 19:24:01

Ilka heeft helemaal gelijk..
ik ben bij maxim in mechelen en in aarschot gaan passen. daar was de service echt veel beter... terwijl ze in linx steeds het duurste probeerde aan te smeren en lingerie en zo... echt zo van 'jama ge trouwt maar één keer, ga er voor' en zo de hele tijd....
terwijl bij maxim lieten ze je rustig passen, spelden ze rustig bij, zochten mee naar alternatieven...

Lien
19-9-2008
 Meld misbruik20-4-2008 20:25:12

Hey!

Ik heb mijn trouwkleed in Linea Brugge gekocht maar heb wel een suitekleed in Linx (Leuven) gekocht voor de trouw van mijn schoonbroer.
Ik moet zeggen dat ik over de service van de suitekleding wel tevreden ben. Ik heb helemaal niet gevoel gehad dat ik te laat was of dringend moest beslissen. Gelukkig maar want ik ben daar ook een stresskip in.
Qua prijzen is Linx even duur als de winkel in Brugge...

Veel pasplezier!

roggen
26-7-2008
 Meld misbruik20-4-2008 20:35:40

Hoi,

Ik heb mijn kleed bij Linx Leuven gekocht, ik ben de eerste keer gaan kijken en had geen afspraak gemaakt en toch heb ik enkele modelletjes mogen passen. 2 weken erna ben ik terug geweest (toen nieuwe collectie binnen was) en hebben ze mij terug geholpen. Niets was teveel, heb
zeker alle kleedjes 3 à 4 keer aangedaan.

Ik heb trouwens mijn kleedje begin november besteld en ze zeiden dat ik er heel vroeg bij was.

Ik ben er super tevreden over, heel vriendelijk en niet opdringerig.

Groetjes
Els 26/07/2008

Cindy
22-11-2008
 Meld misbruik21-4-2008 13:24:07

Hallo,

Ook hier een zeer tevreden Linx-klant !
Niet opdringerig, super vriendelijk en professioneel.
Relaxe sfeer en geen moeite teveel. Prijzen zijn gelijkaardig als bv. Maxim's (ben ik ook geweest, maar vond daar klantenservice minder dan bij Linx).

Zeker aan te raden !

Succes !
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info