Terug naar overzicht
hey,wij trouwen op 22 Mei as, en hebben 2 zangeressen begeleid met piano, echt prachtig! Ze zijn van hasselt afkomstig en vragen 180 euro. Geïnteresseerd, dan kan ik je verdere gegevens wel doorsturengroetjes, nathalie
Hoi Dieter,Ik ben eigenlijk net naar hetzelfde op zoek als jij. Misschien kunnen we mekaar verderhelpen door info uit te wisselen?
Hey Dieter,Je moet eens kijken op www.discobartom.be zij hebben blijkbaar een groep, face2face, waarbij 3 mensen uw huwelijksviering komen opluisteren.Hun repertoire staat eveneens op die site. Het leek wel dat er heel veel mogelijkheden waren.Ik heb ze ook pas gevonden op internet en heb hen nog niet aan het werk gezien dus ik kan niet zeggen of ze goed zijn.Groetjes?Liesbeth
Uit welke streek komen jullie want ik ken iemand(wendy fiers).Je weet wel,dat zangeresje en eerlijk,de huwelijken die ze zingt zijn prachtig.stuur een mailtje naar me en ik geef haar gegevens door.Desimple@msn.com
www.huwelijksmuziek.tk
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be