Terug naar overzicht
hallo,voor onze bruidskindjes zijn wij naar de c'a gegaan, tussen de communiekleertjes hadden ze heel mooie zaken,en...betaalbaar.Kindjes kunnen het ook doordragen.Groetjesstefaanenkristien25 juli 2008
Ik heb de bruidkleedjes online gekocht op e-bay. De e-bay winkels uit Duitsland zijn spotgoed en pico-bello in orde, je kan al een perfect kleedje voor 25 € hebben. Je zult er geen spijt van hebben.(ik ook niet ze)Ik heb voor mijn 2 kids 78 € uitgeven aan kleed, jas en schoenenAls je de links wilt mail me gerust rombaut.sylvia@skynet.be
hoi,wij gingen ook naar c&aen hebben als onze bruidskindjes gekleed van de komuniecollectie06-06-2008
Wij zijn ook bij C&a geweest.Anders eens proberen bij Folieke in De Panne of Oostende.Zéér mooi en goede prijzen.Veel succes!Groetjes 01/08/08
JBC heeft ook vaak mooie communiekleren en is wel betaalbaar
Misschien eens kijken op www.cyrillus.fr . Catalogus ceremoniekledij. Wanneer je op kledij klikt zie je ook meteen de prijs. Er is hiervan een winkel in Rijsel. Groetjes
c&a of okaidi!!
Hoi Jennifer,Ik woon in Frankrijk, en wij kopen ze op internet bij 'vertbaudet', geen idee of dit ook voor de Belgische markt beschikbaar is... ook op la redoute hebben ze suitekledij die heel betaalbaar is en leuk.groetjes,Els19/07/08
Aanrader zijn de (communie)kleren van Gymp. In de nijverheidsstraat in Desselgem is er een fabriekswinkel. Die is open op woensdagnamiddag, vrijdagnamiddag en zaterdagvoor en namiddag.