Terug naar overzicht
Hey Ann, Ik ben heel blij voor jou. Dominicaanse is zowieso zaaaalig! Ben daar een beetje mijn hart verloren. Heb zowel Punta Cana als Puerto Plata bezocht. Maar voor ons huwelijksreis trekken we naar Jamaica !We hebben ook een RIU hotel geboekt, die zijn altijd prima in orde.xVi en Tony07/06/08
hey wij gaan ook op dominicanse republiek wij vertrekken 3 september ik hoop voor u da je ni int regensezoen valt
Hey Ann,Proficiat alvast, dominicaanse is een prachtige bestemming. Wijzelf gaan naar Jamaica op huwelijksreis, net zoals Vi ook in een RIU hotel. Van 't regenseizoen zou 'k mij niet zoveel aantrekken hoor, wij gaan ook naar Jamaica in 't regenseizoen, en ja, je hebt kans op regen, so what, wij zijn ook al naar Mexico geweest in 't regenseizoen en hebben ook een aantal keer regen gehad, mo dat zijn stortvlagen en door de hoge temperatuur merk je daar na een half uur al terug niets meer van, dus moet je je daar geen zorgen over maken en gewoon genieten.Vele groetjes,Sylvie en Dave
wij gaan komende september ook naar de dominicaanse (punta cana) en kijken er heel erg naar uit! het is niet onze huwelijksreis, maar we hadden gewoon zin in de dominicaanse dit jaar. Maar volgens mij is het echt een ideale huwelijksreis bestemming@ Melissa: wij vertrekken ook op 3 september!Voor onze huwelijksreis doen wij normaal een combinatiereis van Sri Lanka en de Malediven. Dat is echt onze droombestemming
Dag Ann,mijn vriend heeft mij eind november ten huwelijk gevraagd op het strand aan de iu Palace Macao!!!! Je hebt een hééél goede keuze gemaakt hoor! De kamers zijn heel proper, personeel heel vriendelijk, lekkere coctails en fantastisch eten! Tijdens het ontbijtbuffet worden er verse fruitsappen geperst, zalig gewoon........... Met er zo weer over na te denken heb ik onmiddellijk weer zin om te vertrekken!Wij hebben vrijdag trouwens ook onze reis vastgelegd, het wordt een cruise in de Caraiben, waarbij we vertrekken vanuit Miami, en zo Mexico, Haiti, Jamaica en de Cayman-eilanden bezoeken. Ik zie er ook al naar uit!!!Groetjes,deborah
@DeborahHoi Deborah,Het doet mij enorm veel plezier om te horen dat we inderdaad een goed hotel hebben uitgekozen.Moest je leuke foto's hebben van het hotel en de omgeving mag je mij deze altijd eens doormailen naar ann-jan@telenet.beBedankt!Groetjes,Ann