Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tiara

21-4-2008 16:01:54
hallo allemaal, mijn vriend heeft me gisteren uiters origineel ten huwelijk gevraagd,omdat ik altijd zei dat ik geen verlovingsring wou heeft hij mijn droomtiara gekocht, telkens ik voorbij de etalage liep stopte ik even maar dacht nooit hem te mogen dragen, nu vraag ik me echter af of ik nog andere juwelen erbij zou dragen,zou het niet TE zijn?
alvast bedankt

heidi

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 423

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik21-4-2008 16:34:35

Hey,
Allereerst dikke proficiat!
Ik draag ook een fijne tiara, in combinatie met een zelfgemaakte swarovskiketting in de stijl van mijn jurk (sissi-achtig). Oorbellen worden mijn parels, en ik doe ook nog een parelarmbandje aan.
Je moet kijken wat past bij je kleed, das het beste. Doe zeker de juwelen die je wil dragen aan bij je pasbeurt. Dan zie je direct wat "too much" is en wat niet.
Veel succes
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik21-4-2008 16:40:45

Hey Heidi,

Proficiat met jullie verloving ! Ikzelf draag een tiara diadeem. Een heel fijntje... dus er kan nog een kettinkje bij vind ikzelf.
x
Vi en Tony
07/06/08

Patricia

Meld misbruik22-4-2008 13:56:36

Less is bij juwelen altijd more.
De tip die ze dikwijls geven is, voor je buiten gaat, altijd één item uitdoen en dan zit je goed.

Vind dat niet altijd een goeie truuk, mr voor sommigen zal die wel toepasbaar zijn.

Zoals hier al gezegd, zeker zien dat het bij je jurk past.
Ikzelf zou met een tiara (tenzij het iets heel fijn is, wat niet ontzettend opvalt) ook wel een halskettingetje (maar dan ook iets fijns) en/of armband durven dragen.

Zelf heb ik geen tiaria, maar een kleine haarspeld van Swarovski. Hierbij heb ik ook een ketting en een armband, in dezelfde stijl, allemaal wel redelijk fijn.
Heb de juwelen samen met de top van mn jurk gepast bij Swarovski en dat ging heel goed samen.

Als je niet gewoon bent veel juwelen te dragen, zou ik het sober houden.
Laat je eventueel in de winkel waar je je kleed haalt(haalde) adviseren?

Patricia
01-08-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...