Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat mee te nemen in je handtasje?

21-4-2008 17:28:14
Weet nog niet of ik zelf een handtasje ga mee nemen of alles aan mijn mama geven, maar wat nemen jullie zoal mee op de 'grote dag'? Kwestie van niets te vergeten...
Groetjes!!

Natasja

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1064

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik21-4-2008 18:12:15

Onze feestzaal is een kasteel, en het bruidspaar krijgt een suite i het kasteel, dus wij leggen alles in de suite.

groetjes
Debbie

Anne
30-8-2008
 Meld misbruik21-4-2008 18:50:44

Ik vraag me ook af of ik een tasje zou meenemen. Maar je kan dat toch niet meezeulen in de kerk en zo. Ik zou het liefst handenvrij zijn.

Misschien geef ik mijn moeder wel een grote handtas kado! :-)

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik21-4-2008 19:52:09

Ik dacht aan:
-geld dat je wellicht de dag zelf nog aan bepaalde mensen moet overmaken, bvb voor de DJ, het vervoer,...
-paspoort en papieren
-huissleutels en autosleutels
-make up om bij te werken
-zakdoek
-pijnstiller
-veiligheidsspeld en naaigerief (je weet maar nooit, ooit eens voorgehad dat de bruidegom een knoop van zijn kostuum verloor!)
-gsm

Ik voorzie zelf geen handtas maar geef alles aan mijn ma om bij te houden.

Weet niet of ik dingen vergeten ben, mss kunnen de anderen nog aanvullen?

Tamara

Meld misbruik21-4-2008 22:29:51

Ik kan niet zonder mijn Labello-stick. Maar dat is weer iets persoonlijks.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik22-4-2008 8:08:29

ik maak een tas klaar die ik bij mijn ma als bewaring geef, of in de wagen laat staan.
Daarzin zal zitten:
- pijnstillers en pilletjes tegen de allergie
- make-up en reiniging
- tandenborstel (je weet maar nooit :-))
- haargerief
- extra paar lenzen
- zakdoeken
- geld voor dingen die de dag zelf betaald moeten worden
- sleutels
- mijn pil
...

Denk dat dit het op het eerste gezicht wel wordt, over de rest heb ik nog niet nagedacht :-)

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik22-4-2008 8:28:19

Ik denk dat wij gewoon een grote rugzak vol spullen in de auto van mijn broer steken. Sleutels geven we aan mijn moeder (zodat er hier niets in huis gebeurt...), en verder nemen we mee: reservehemd misschien voor bruidegom, medicatie, krultang denk ik nog over na, tweede paar schoenen voor mij, enveloppen met geld (zal de bruidegom wel in zijn kostuum steken) voor dj, vervoer en dergelijke, extra make-up, deodorant, en dan ben ik er ongeveer. Enfin, we krijgen wel nog inspiratie de dagen voor de trouw ;).

Groetjes,

Tania

www.klimaxsmusic.be

Meld misbruik28-9-2008 18:59:20

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...