Terug naar overzicht
Onze feestzaal is een kasteel, en het bruidspaar krijgt een suite i het kasteel, dus wij leggen alles in de suite. groetjesDebbie
Ik vraag me ook af of ik een tasje zou meenemen. Maar je kan dat toch niet meezeulen in de kerk en zo. Ik zou het liefst handenvrij zijn. Misschien geef ik mijn moeder wel een grote handtas kado! :-)
Ik dacht aan:-geld dat je wellicht de dag zelf nog aan bepaalde mensen moet overmaken, bvb voor de DJ, het vervoer,...-paspoort en papieren-huissleutels en autosleutels-make up om bij te werken-zakdoek-pijnstiller-veiligheidsspeld en naaigerief (je weet maar nooit, ooit eens voorgehad dat de bruidegom een knoop van zijn kostuum verloor!)-gsmIk voorzie zelf geen handtas maar geef alles aan mijn ma om bij te houden.Weet niet of ik dingen vergeten ben, mss kunnen de anderen nog aanvullen?
Ik kan niet zonder mijn Labello-stick. Maar dat is weer iets persoonlijks.
ik maak een tas klaar die ik bij mijn ma als bewaring geef, of in de wagen laat staan.Daarzin zal zitten:- pijnstillers en pilletjes tegen de allergie- make-up en reiniging- tandenborstel (je weet maar nooit :-))- haargerief - extra paar lenzen- zakdoeken- geld voor dingen die de dag zelf betaald moeten worden- sleutels- mijn pil...Denk dat dit het op het eerste gezicht wel wordt, over de rest heb ik nog niet nagedacht :-)
Ik denk dat wij gewoon een grote rugzak vol spullen in de auto van mijn broer steken. Sleutels geven we aan mijn moeder (zodat er hier niets in huis gebeurt...), en verder nemen we mee: reservehemd misschien voor bruidegom, medicatie, krultang denk ik nog over na, tweede paar schoenen voor mij, enveloppen met geld (zal de bruidegom wel in zijn kostuum steken) voor dj, vervoer en dergelijke, extra make-up, deodorant, en dan ben ik er ongeveer. Enfin, we krijgen wel nog inspiratie de dagen voor de trouw ;). Groetjes,Tania