Terug naar overzicht
Hallo,ik heb een Raffaelli jurk van de collectie 2008. Ik heb wel in de bruidswinkels gezien dat de "pas"modelletjes van vorig jaar er hangen aan veel goedkopere prijzen.Misschien is dat een idee? Er hangen wel hele mooie tussen hoor.Groetjes,Diane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
Enkele maanden geleden hebben de mensen van La Sposa mij gezegd dat ze van plan waren met een soort outlet te werken. Ik vermoed dat ze daar idd de paskleedjes /de kleedjes die niet verkocht geraakt zijn gaan in verkopen. Misschien eens bij hen polsen (zij verkopen Linea R.)?En anders zou ik bij een naaister langsgaan! Kost veel minder en je kan een exacte kopie laten maken.Of, als je niet te ver woont, kan je misschien eens horen bij Merrie Mie (zitten wel net over de Nederlandse grens). Ik weet niet of zij met dit merk werken, maar daar kan je een kleed bestellen en dan huren (aan ik denk 60% van de aankoopprijs).
En bij een zekere Ann-Sophie in Sint-Denijs-Westrem (tegen Gent) moet er ook een outlet zijn, maar ik weet niet welke merken ze verkopen.Ikzelf had ook een klein budget voor mn jurk en ben bij Jagré (Quellinstraat) geweest. Daar verkopen ze geen LR (waar ikzelf ook erge fan van was), maar ik heb toch een heel mooi kleedje gevonden voor weinig geld.Veel succesPatricia01-08-08
Hey Veerle,Ik weet ni wanneer je trouwt en welk kleed je zoekt van lrWij trouwen op 2 aug 2008 en ik verkoop daarna mijn kleed.Prijs overeen te komen.Heb van de collectie 2008 nu 1 gekocht.Voor meer info als het u interreseerd kunt u mij mailen heidigermeys@hotmail.comMet vriendelijke groeten en vooral veel suxses
Hey VeerleIn de Bruidsschat in Brugge is er een Tweedehands en Outletboetiek van bruidskleding, echt een aanrader!Ze hebben ook een website www.debruidsschat.be Mvg en succes
Hoi Veerle,Ik ken je maatjes niet, maar ik heb besloten de mijne van de hand te doen. Vind het nog steeds een supermooie jurk, maar ik ga hem niet meer nodig hebben. Misschien wel iets voor jou dus?! Hier enkele foto's: http://www.kapaza.be/Kleding/Dames_Trouwkleding/9483494...