Terug naar overzicht
Dag SofieBij den Hema verkopen ze bellenblazers, wel geen goedkope denk want ze zijn van jip en janneke.Ze zullen dat ook wel verkopen bij blokker en casa.Mijn gastenboek heb ik gekocht bij AVA, niet veel keus maar wel mooi vind ik.En enveloppendoos heb ik overgekocht van een collega zij had deze gekocht bij het bruidsparadijs in Merksem maar dat was niet goedkoop (rond de 60 eur)Hopelijk heb je hier wat aan.groetjes
Hallo, bellenblazers kan je gewoon bij dreambaby kopen of dreamland, voor weinig geld!Ik heb daar trouwens ooit zo'n bellenblaasmachine gekocht voor 15 gaan we op ons dak zetten en aanzetten als we hier thuis vertrekken ;o)
met de bellenblazers gewoon uit de winkel zou ik wel opletten,die kunnen vlekken maken die je nie meer uit je kleren krijgt!!!Je kan beter kijken voor weddingbubbles,die vloeistof is van een andere samenstelling gemaakt en maakt geen vlekken.grtz sarah
Oja,enkele sites:-dressed by jill-danta's import-trouwen-feestartikelen.nl (daar heb ik de mijn besteld)-onestopweddingshopSucces sarah
ik heb gekocht op www.trouwartikelen.nl bellenblazers en enveloppendoos.heb nog niks aangekregen, dus weet niet of het iets is!succes
sarah,wanneer heb je daar besteld?Ik had daar vorige zaterdag besteld,pakje is vrijdag aan gekomen,ben er content van.Grtz sarah
Kijk ook eens op de site van "Locomix". Daar hebben ze heel schattige bellenblazers in de vorm van bruidstaartjes. Ik heb ze besteld en na 2 dagen werden ze al geleverd.Groetjes, Tineke14/08/08
Hey,Onze gastenboek en enveloppedoos komen van bij AVA. Mooie en goedkope (toch goedkoper dan in de bruidswinkel zelf)!De bellenblazers gaan we bestellen op een nederlandse trouwsite (naam ontglipt me even) omdat de gewone van de winkel idd lelijke vlekken maken die je er NIET meer uitkrijgt en das toch zonde van je mooie kleed, hé! SuccesJoke12 - 07 - 2008
Dag Sofie,Wij trouwen op 12 juli 2008 en ik heb bellenblazers gevonden in 'Wibra' aan 0,25 €.Veel succes!Tine
Een leuk idee: een zgn. 'levend gastnboek'. Voor informatie: ans@abtproducts.nl