Terug naar overzicht
Hoi Sophie,Ik heb net ons misboekje af en heb volgende muziek:Intredelied: Huwelijksmars van MendelssohnMuziek na eerste lezing: Love is all around van Wet Wet WetMuziek tijdens aansteken Huwelijkskaars:Celine Dion in duel met PavarottiMuziek tijdens ondertekenen Huwelijksregister: Clouseau met Heb ik ooit gezegdMuziek tijdens offerande: Joe Cocker met You are so beautifulMuziek tijdens Communie: door organist gespeeld Elton John Can you feel the love tonightEn als uittredelied: U2 met Beautiful DayHopelijk heb je hier wat aan, alvast nog veel succes met je zoektocht!GroetjesIngrid
Mijn beste vriendin heeft zelf "Only you" van The Flying Pickets in haar trouwmis gezongen. Vond ik heel knap, en toch iets speciaals.
Dag Sophie,In onze dankmis werden de volgende liedjes gespeeld :Sarah : you are the reason.A love is a golden ring.Bryan Adams : everything I do, I do it for you.Het liedje na het aansteken van de kaars heb ik zelf gezongen.Mocht je graag nog info hebben voor andere liedjes mag je me gerust bellen : 0477-77.84.76. Ikzelf zing regelmatig ook trouwmissen, vandaar dat ik wel een uitgebreide lijst ken voor liedjes in de mis.GroetekesHilde