Terug naar overzicht
hoi hoi!!!ik bibber nog 46 daagjes!!!!wij huwen zes juni!!!stressen!!!!
hallovan mij nog 59 dagen, vanaf nu zal het rap gaan denk ik, de uitnodigingen zijn ook juist uit de deur...gr
Hey,Wij nog 54 dagen, we trouwen de dag na jullie...Groetjes
hoi hoi mijn 2-ling zus trouwt ook op 13 juni en ze heet ook toevallig Nathalie ;-)
ik bibber pas nog maar 10 dagen rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wij hebben nog 18 dagen te gaan, 10 mei wordt onze dag.Veel succes allemaal.GroetjesAnn
Ik dacht dat ik zowat alles geregeld had maar nu moet ik ineens nog vanalles doen zo van die kleinigheden streeeeeeeeeeeesssssssssssssss
hallo,wij trouwen ook vrijdag de dertiende!!!Iedereen verklaart ons zot, maar ben blij dat er toch nog een koppeltje is :o)Hoe vordert alles bij jullie?? Nog veel te regelen?Groetjes,Valerievanhoecke_valerie@hotmail.com13/06/08
Dag Valerie,Allez ben blij te weten dat wij niet de enige zotte mensen zijn op deze bol hahaha.Alles is zowat geregeld behalve links en rechts wat kleinigheden, in de zin van wie gaat er hier zorgen voor een glas in te schenken als de mensen toekomen zo'n zaken dus, mijn tafelschikking moet nog doorgegeven worden en de alfabetische lijst van de gasten opmaken, en dan de jurk en het kostuum afhalen enfin de allerlaatse dingskes heen bij u??groetjesnathalie
Hallo,Ja ik trouw ook één dag na jullie, dus dat is vandaag nog exact 52 dagen, help en wij hebben nog geen trouwringen en er moeten nog veel kleine dingen gebeuren (bloemen bestellen, muziek voor in de kerk,...)Veel plezier de 13de!Tamara
Tamara,Veel succes de 14de he kzal waarschijnlijk nog slapen als jij aan je dag begint en khoop dat ik aan het nagenieten ben van onze dag.Succes meidgroetjes
Wij trouwen ook de 13e juni, maar dan een jaartje later.Nog veel success!!!Groetjes, Elke