Terug naar overzicht
voorbeelden van misboekjes mogen ook naar mij doorgestuurd worden. Ik ben volop bezig met de opmaak van ons boekje en vind de keuze van bepaalde teksten en muziek moeilijk.Alle sugesties zijn welkom!Liesje_arni@hotmail.com09/06/2008
hallovoorbeelden van misboekjes mogen ook altijd naar mij gemaild wordenkatleen.schippers@telenet.begroetjes
Ik heb heel wat misboekjes op mijn computer staan thuis. Als je deze graag wilt, gelieve dan een mailtje te sturen naar ellen_janssens10@hotmail.com zodat ik hierop kan beantwoorden, dat is gemakkelijker voor mij!De pastoor en alle mensen die in de mis waren hebben me ook de complimenten gegeven over mijn eigen misboekje, dus dat wil ik dan ook wel mee door sturen.GroetenEllen10 dagen getrouwd...
hey,ik wil ook wel voorbeelden ontvangen.sven.luycks@telenet.begroetjes
Dag Ellen,kan je ook nog voorbeeldjes van misboekjes en je eigen misboekje naar mij doorsturen aub? elke.rens@telenet.beThanxElke
Hoi, Als je wil mag je mij deze ook doormailen...gittevandyck@hotmail.comAlvast bedankt Groetjes Gitte
Mooie tekste mogen ook altijd doorgestuurd worden naar : katrien_coeimans@yahoo.comGroetjes Katrien