Terug naar overzicht
Hallo,Wel, ik denk da ik geen handschoenen ga dragen.... want dan kunnen je gasten je trouw en of verlovingsring nie zien, en aangezien toch een aantal gasten daarna vragen, moet je bijna de hele dag de handschoenen aan en uit doen,.... da doe je één of twee keer en daarna doe je die handschoenen nie meer aan, dus er geld aan uit geven om ze toch te laten liggen, dan geef ik het liever aan iets anders uit.veel geluk Debbie
hoi ik heb handschoenen zonder vingers alle eigenlijk zijn het kanten handverwarmers.dus ik kan mijn ringen aandoen en aan iedereen laten zien indien nodig.ga ze wel uitdoen op de moment da we gaan beginnnen eten denk ikgreetz milla
Hey TamaraIk vond handschoenen heel mooi, maar ga er geen aandoen.Mijn moeder had volle handschoentjes op haar trouw en ze zei dat ze die praktisch niet had kunnen aandoen.In de kerk kan je ze al niet aandoen, want daar doe je de ringen aan en mensen een hand geven met handschoenen aan lijkt mij toch ook zo bizar...
ik heb handschoenen gekocht zonder vingers, zo kan iedereen je ring zien, ik ga dat de hele dag blijven dragen, s'avonds doe ik ze misschien uit,ik heb een bustierjurk gekocht en vind dat mooier met handschoenengr
Hey,Ik heb ook handschoenen gekocht, zonder vingers (eigenlijk doe je ze aan je hand met een ringetje rond je middenvinger zodat de andere vingers helemaal vrij zijn) en dan kan je zonder problemen je ringen laten zien als mensen erom vragen. In de kerk kan je ze dan ook aanhouden en zal er blij om zijn want wij trouwen in de winter dus ik denk dat ze geen overbodige luxe zullen zijn... Veel plezier !Groetjes,Jill