Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

handschoenen

22-4-2008 14:42:10
een vraagje dragen jullie handschoenen. en waarom wel of niet? en wanneer doe je ze dan uit + hoe gaat dat dan voor de ringen (dragen jullie dan zo'n handschoenen zonder vinger) + ev. foto's van diegene je draagt?

amaai wat een vragen. nuja alvast bedankt voor het antwoorden.

Tamara
20/09/2008

Tamara
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 424

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik22-4-2008 14:55:53

Hallo,

Wel, ik denk da ik geen handschoenen ga dragen.... want dan kunnen je gasten je trouw en of verlovingsring nie zien, en aangezien toch een aantal gasten daarna vragen, moet je bijna de hele dag de handschoenen aan en uit doen,.... da doe je één of twee keer en daarna doe je die handschoenen nie meer aan, dus er geld aan uit geven om ze toch te laten liggen, dan geef ik het liever aan iets anders uit.

veel geluk
Debbie

camilla
19-7-2008
 Meld misbruik22-4-2008 15:21:30

hoi

ik heb handschoenen zonder vingers alle eigenlijk zijn het kanten handverwarmers.
dus ik kan mijn ringen aandoen en aan iedereen laten zien indien nodig.
ga ze wel uitdoen op de moment da we gaan beginnnen eten denk ik

greetz
milla

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik22-4-2008 16:06:18

Hey Tamara

Ik vond handschoenen heel mooi, maar ga er geen aandoen.
Mijn moeder had volle handschoentjes op haar trouw en ze zei dat ze die praktisch niet had kunnen aandoen.
In de kerk kan je ze al niet aandoen, want daar doe je de ringen aan en mensen een hand geven met handschoenen aan lijkt mij toch ook zo bizar...

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik22-4-2008 16:56:26

ik heb handschoenen gekocht zonder vingers, zo kan iedereen je ring zien, ik ga dat de hele dag blijven dragen, s'avonds doe ik ze misschien uit,ik heb een bustierjurk gekocht en vind dat mooier met handschoenen

gr

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik23-4-2008 9:49:11

Hey,

Ik heb ook handschoenen gekocht, zonder vingers (eigenlijk doe je ze aan je hand met een ringetje rond je middenvinger zodat de andere vingers helemaal vrij zijn) en dan kan je zonder problemen je ringen laten zien als mensen erom vragen. In de kerk kan je ze dan ook aanhouden en zal er blij om zijn want wij trouwen in de winter dus ik denk dat ze geen overbodige luxe zullen zijn...

Veel plezier !

Groetjes,

Jill

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...