Terug naar overzicht
wij gaan in het rubenshof te alken. een heel mooie zaal en budjetvriendelijk. wij hebben wel al vorig jaar in april gereserveert voor nu in juli ons feest te doen en toen was alleen die dag nog maar vrij dus snel zijngroetjes
HoiOns feest gaat door in de Elyssee in Genk. Is maar een kwartiertje van Hasselt.Heel professionele en aangename mensen en qua prijs valt het goed mee.Succes ermee!Groetjes, Tine01/08/08
Hey Tine,Ik zat een paar weken geleden met exact dezelfde vraag! Ik ben zelf ook van Hasselt en wou ook iets anders dan de typische feestzalen. Google eens Den Lavaar (oude mijngebouwen in Heusden-Zolder), Speelhof in Sint-Truiden is ook leuk. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor De Kleine Graaf in Tongeren, een gerenoveerde vierkantshoeve.Succes alleszins met de zoektocht! Groetjes, Liesbet
Wij houden ons feest ook in een vierkantshoeve, De Vrije Valk in Alt-Hoeselt. Heel vriendelijke mensen en de prijs valt serieus goed mee!
Wij zijn ook van Hasselt en hebben gekozen voor de zaal Loft van WPC in Hoeselt.Zeker de moeite om in overweging te nemen.
dag allemaal,Ik ben zelf van hoeselt en ook opzoek naar een mooie feestzaal voor ons trouwfeest. wpc is echt af te raden, als je prijs neemt met drank erin. Mijn collega had tapas met drank voor 40 euro pp. tot 2u erna 15euro pp erbij. De tapas waren echt te weinig, maar wel heel lekker. Om de drank moesten we bedelen en smeken. Na lang wachten hadden we besloten ons drank zelf te halen aan de toog, maar daar stond maar 1 persoon achter dus daar moesten we ook wachten. De baas van de feestzaal heeft het feest een paar keer stilgelegd omdat er gerookt werd. Na de tweede verwittiging wou hij de muziek niet meer op en wou het feest stopzetten. Na veel gezaag van de bruidegom is het feestje toch verder mogen gaan. Hij vond het heel erg dat op zijn feest hij nog niet mocht beslissen tot wanneer het feest mocht duren. Dus als je er echt een drinkfeest van wil maken is wpc echt niet ideaal. Maar als jullie een rustig, mooi, lekker elegant feestje willen is wpc echt een aanrader. Het is wat je zelf wil, maar ik wil echt een feest met veel drank muziek dans. Liefs niet telang aan tafel zitten, zou de vrije valk hiervoor ideaal zijn? En wat bedoel je met goedkoop? want daar heb ik echt geen idee van.groetjes,kathleen