Terug naar overzicht
Hey,Ik heb ook een rok en top van linea. Bij mij zij 't bronzen schoenen met een ronde top (ook van linea). Toch heel elegant. Misschien dat brons ook bij jouw kleed past. Het is tenslotte dezelfde kledingslijn.Groetjes
hoi marisa,ik denk dat beter iets parelmoerachtig neemt...daar zitten ook die weerschijnen in zoals je jurk denk ik...succes ermee...ik trouw binnen 44 dagen en heb er ook nog steeds geen gevonden!stressssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vraag dat eens in de winkel waar je je kleed gekocht hebt, die mensen weten meestal wel wat ze al verkocht hebben bij een dergelijk kleur. En voor de rest 1 advies: Van Loock in Zandhoven. Neem een stukje stof mee en ze kunnen je daar zeker helpen! Ook bij Gabrielli in Roeselare hebben ze heel veel verschillende kleuren en modellen van schoenen! Veel succes
Ik zou zilvergrijs nemen, eventueel afgezet met swarovskisteentjes?
ik heb ook dezelfde kleur van jurk en zilver-grijze schoenen !
Ik heb ook een kleed met deze kleuren en heb zilver-grijze schoenen waar, al naargelang je ze houdt, een lichte schijn in komt zoals de kleuren van het kleed zelf (ook van linea raffaeli). Heel mooi. Alvast nog veel succes bij je zoektocht.
Zandhoven is zeker een goed idee! Er helpt iemand u persoonlijk.