Terug naar overzicht
Ik heb er vorige week besteld gehad op t'net.Het zijn doorzichtige champagneglaasjes,een 5à6 cm hoog.Dit is hoger dan het op foto lijkt hoor.Grtz sarah
ik heb er 31/3 besteld en nog steeds NIKS ontvangen... ik krijg al de zenuwen dus..Dus goede raad: bestel op tijd!
Hey,Ik heb bij "Locomix" bellenblazers in de vorm van witte bruidstaartjes gekocht. Heel erg schattig en ik kreeg ze al 2 dagen na mn bestelling toegstuurd. Ik betaalde iets van een 45 € voor 48 bellenblazers.Groetjes, Tineke14/08/08
@sarah,waar heb jij bestelt?Ik had het op 6 dagen in de bus,ze zeiden tss 7en 10 werkdagen,mooi op tijd dus.Anders moet je es bellen?grtz sarah
Hey Marie,Ik heb de mijne gewoon zelf gemaakt !Mijn bellenblazers kwamen op 0.29€ per stuk en de etiketten heb ik zelf afgedrukt met onze foto en een bedankingstekst. Ze lijken alsof ze uit de winkel komen.xVi en Tony07/06/08
hey, Viwaar heb je die dan gevonden?? groetjesmarie
ik heb er via internet besteld en ze zijn belachelijk klein. Ik durf ze amper afgeven aan de kindjes!
awel daar was ik ook al bang voor ! ik las dat ze maar 5 cm waren...da's wel heel klein, ook voor volwassenen om vast te houden(ik zie mijn opa met zijn grote handen al ...)tja, als iemand nog een idee heeft...
hey Marie, Mijn bellenblazers komen van de Zeeman! En ze maken geen plekken ;0)Er plakt reeds een Winny the Pooh beer of een ander Disney figuurtje op. Maar met een simpel etiket kan je dit overplakken. Ze zien er erg professioneel uit, al zeg ik het zelf.xVi en Tony07/06/08
oke, ik ben overtuigt!! hop naar de zeeman dus!! thanks !!marie