Terug naar overzicht
hey Sarah!Een week of paar weken ervoor is zeker een goed idee! de avond voor de trouw wordt denk ik zeer zelden nog maar gedaan.Wat de beste oplossing is voor een vrijgezellenfeestje hangt natuurlijk volledig van de bruid af.Hou er in ieder geval rekening mee dat niet iedereen graag verkleed rondloopt en belachelijke taakjes uitvoert om zijn drank te verdienen. Ik denk dat de meeste vrouwen graag eens met de vriendinnen een avonduitstap (of daguitstap) doen naar iets wat ze nog niet gedaan of gezien hebben...Een originele bar voor een hapje te eten en dan naar een trendy club voor een avondje amusement? dat lijkt mij de leukste manier om een vrijgezellenavond te vieren...Have fun!
heyal is gedacht aan een stripter voor haar?groetjesmelissa 16/08/08
ik vind dan weer dat opdrachtjes en dergelijke wel bij een vrijgezellenavond horen!wat en hoe hangt natuurlijk veel af van het karakter van je vriendin...
hallomijn vrjgezelle was 2 weken geleden en wij zijn gaan eten in antwerpen Cajun Queendit is eten tot 10u en dan wordt het danscafe met bar dansen, ...Maar voor ik kon gaan eten was het eerst werken. ik als vrijgezel had minnie oren en een rood met witte bollen t-shirt en zwarte broek en de anders meisjes waren allemaal in jeans en zwart t-shirt. en hadden mickey oren.voor de verkoop was het cava, loly's en luchtverfrissers en ik had toch een aardig duidje om bij te dragen 150€Na het eten en toog dansen in cajun queen zijn we gaan karaokezingen in den bonaparte en dan gaan verder dansen in de Noxx discotheek aan metropolis.veel succesgroetjesMaureen10/05/2008
Als je er een volledige dag van wil maken, kan je eventueel ook een volledige spa-behandeling boeken: gelaatsverzorging, massage, manicure, pedicure...Door alle stress rond de trouw zal ze dit zeker kunnen waarderen en je kan het met een paar vriendinnen, een zus, zelfs de mama erbij doen.'s Avonds iets eten in een "spektakelrestaurant", vroeger had je zoiets in Antwerpen. Tijdens het eten was er dan zo'n show met travestieten, kan wel voor hilarische toestanden zorgen.
Hey Sarah!Eén van mijn vriendinnen trouwt in juni, en binnen een paar weken gaan we haar vrijgezellen houden. We gaan een Upperdare-party geven (voorafgegaan door cocktails) en de volgende dag samen naar een welness-centrum. Daarna gaan we eten op restaurant. Opdrachtjes is niets voor haar, en een stripper vinden we allemaal nogal stom. Je moet echt rekening houden met de bruid-to-be, zij moet zich amuseren, he!Groetjes, Karen13/9/2008