Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips voor vrijgezellenfeestje

22-4-2008 21:58:45
Ik ben Getuige van mijn vriendin.Ze trouwen op 19 Juli.
Ik zou graag wat tips krijgen voor het organiseren van het vrijgezellenfeestje.
Ik zou het feestje wel een paar weken ervoor willen doen,niet de avond voor de trouw.

Sarah

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1235

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik23-4-2008 9:50:07

hey Sarah!

Een week of paar weken ervoor is zeker een goed idee! de avond voor de trouw wordt denk ik zeer zelden nog maar gedaan.
Wat de beste oplossing is voor een vrijgezellenfeestje hangt natuurlijk volledig van de bruid af.
Hou er in ieder geval rekening mee dat niet iedereen graag verkleed rondloopt en belachelijke taakjes uitvoert om zijn drank te verdienen. Ik denk dat de meeste vrouwen graag eens met de vriendinnen een avonduitstap (of daguitstap) doen naar iets wat ze nog niet gedaan of gezien hebben...
Een originele bar voor een hapje te eten en dan naar een trendy club voor een avondje amusement? dat lijkt mij de leukste manier om een vrijgezellenavond te vieren...
Have fun!

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik23-4-2008 14:16:31

hey

al is gedacht aan een stripter voor haar?

groetjes

melissa

16/08/08

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik23-4-2008 15:18:14

ik vind dan weer dat opdrachtjes en dergelijke wel bij een vrijgezellenavond horen!
wat en hoe hangt natuurlijk veel af van het karakter van je vriendin...

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik23-4-2008 16:14:28

hallo

mijn vrjgezelle was 2 weken geleden en wij zijn gaan eten in antwerpen Cajun Queen
dit is eten tot 10u en dan wordt het danscafe met bar dansen, ...

Maar voor ik kon gaan eten was het eerst werken. ik als vrijgezel had minnie oren en een rood met witte bollen t-shirt en zwarte broek en de anders meisjes waren allemaal in jeans en zwart t-shirt. en hadden mickey oren.
voor de verkoop was het cava, loly's en luchtverfrissers en ik had toch een aardig duidje om bij te dragen 150€

Na het eten en toog dansen in cajun queen zijn we gaan karaokezingen in den bonaparte en dan gaan verder dansen in de Noxx discotheek aan metropolis.

veel succes

groetjes
Maureen
10/05/2008

Veerle
12-4-2008
 Meld misbruik23-4-2008 17:22:38

Als je er een volledige dag van wil maken, kan je eventueel ook een volledige spa-behandeling boeken: gelaatsverzorging, massage, manicure, pedicure...
Door alle stress rond de trouw zal ze dit zeker kunnen waarderen en je kan het met een paar vriendinnen, een zus, zelfs de mama erbij doen.
's Avonds iets eten in een "spektakelrestaurant", vroeger had je zoiets in Antwerpen. Tijdens het eten was er dan zo'n show met travestieten, kan wel voor hilarische toestanden zorgen.

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik23-4-2008 19:31:37

Hey Sarah!

Eén van mijn vriendinnen trouwt in juni, en binnen een paar weken gaan we haar vrijgezellen houden. We gaan een Upperdare-party geven (voorafgegaan door cocktails) en de volgende dag samen naar een welness-centrum. Daarna gaan we eten op restaurant.
Opdrachtjes is niets voor haar, en een stripper vinden we allemaal nogal stom.
Je moet echt rekening houden met de bruid-to-be, zij moet zich amuseren, he!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...