Terug naar overzicht
hey,Ik dacht dat de veritas er enkel hadgroetjes Eline05/09/2008
Bij Veritas kan je dit inderdaad kopen. Ik denk dat de prijs rond 15 euro ligt.Groetjes,Diane17 mei 08
Wij hebben het onze gekocht in het bruidsparadijs in merksem. je kan eens kijken op hun website www.bruidsparadijs.be Ze hebben daar enorm veel keuze, van zowel de klassieke kussentjes tot beertjes ed. Wij hebben me to you beertjes in een zeteltje en we betaalden daar 23 euro voor.Groetjes,Petra
Hallo,wij hebben een nieuw Me to you-ringkussentje via Ebay gekocht. Komt uit Londen, maar zowel verzendkosten als kostprijs vielen ongelooflijk goed mee (nog geen 15 Euro)...Groetjes,Karlowww.080808.tk
Als je budget beperkt is, dan kan je ook altijd iets anders dan een ringkussen nemen. Wij hebben een kleine knuffelbeer genomen en daarop de ringen vastgemaakt met een lintje. Strikje losmaken en je kan de ringen eraf nemen. Is natuurlijk afhankelijk of er een kindje de ringen komt afgeven, maar ik vind een stukje speelgoed dan wel leuk...Ringkussen is ook geen verplichting hé. Ik heb al geweten dat de ringen gewoon door de getuigen worden bijgehouden en dan zo afgegeven...