Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar ringkussentje kopen?

23-4-2008 8:49:00
Hey bruidjes,

Wij hebben de kostuums van de mannen in een bepaalde winkel gehuurd, maar helaas hadden ze daar geen ringkussentje en ik vind het een beetje raar om in een andere verhuurwinkel enkel een ringkussentje te huren. Weten jullie waar je zo een kussentje kan kopen (liefst niet al te duur)? Graag regio Oost- of West-Vlaanderen. Dank je wel en nog veel succes met de voorbereidingen!

Lotta
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1358

eline
5-9-2008
 Meld misbruik23-4-2008 8:59:18

hey,

Ik dacht dat de veritas er enkel had
groetjes Eline
05/09/2008

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik23-4-2008 9:08:13

Bij Veritas kan je dit inderdaad kopen. Ik denk dat de prijs rond 15 euro ligt.
Groetjes,
Diane
17 mei 08

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik23-4-2008 9:44:21

Wij hebben het onze gekocht in het bruidsparadijs in merksem. je kan eens kijken op hun website www.bruidsparadijs.be
Ze hebben daar enorm veel keuze, van zowel de klassieke kussentjes tot beertjes ed. Wij hebben me to you beertjes in een zeteltje en we betaalden daar 23 euro voor.
Groetjes,
Petra

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik23-4-2008 19:47:46

Hallo,

wij hebben een nieuw Me to you-ringkussentje via Ebay gekocht. Komt uit Londen, maar zowel verzendkosten als kostprijs vielen ongelooflijk goed mee (nog geen 15 Euro)...

Groetjes,
Karlo

www.080808.tk

Sarah
26-4-2008
 Meld misbruik24-4-2008 9:39:21

Als je budget beperkt is, dan kan je ook altijd iets anders dan een ringkussen nemen. Wij hebben een kleine knuffelbeer genomen en daarop de ringen vastgemaakt met een lintje. Strikje losmaken en je kan de ringen eraf nemen. Is natuurlijk afhankelijk of er een kindje de ringen komt afgeven, maar ik vind een stukje speelgoed dan wel leuk...
Ringkussen is ook geen verplichting hé. Ik heb al geweten dat de ringen gewoon door de getuigen worden bijgehouden en dan zo afgegeven...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...