Terug naar overzicht
Hey Yvonne,wij houden ons huweljksfeest in fort lapin. Een oud gerenoveerd herenhuis, prachtige locatie. Ook wij werken met een lounge concept. Ga zeker es langs zou ik zeggen!Ook erg vriendelijke mensen..succes!stefaniewww.fortlapin.be
hallo,wij zijn ook overal gaan rondneuzen op zoek naar een trouwzaal en hebben er ene gevonden. We hebben gekozen voor de tallonfabriek in zwevezele, je moet deze zaal gaan bekijken, want is niet te omschrijven en je vind er niks van op het internet. De eigenares noemt mariella farina en is een schat van een vrouw. Wij trouwen daar 4 okt.Andere zalen die wij bezochten en ook de moeite waren:- cultuurkapel in ardooie - pottemaeckershoeve in meetkerke- open huis in staden ( vakantiehoeve)veel succeslien
Dag Yvonne,Proficiat met de huwelijksplannenIk draai nu en dan huwelijken in de http://www.manorhoeve.be/ hier kan je zelf het volldig feest organiseren en traiteur kiezen ook ferme dewulf in Dottenijs is een zeer mooie locatie waar je alles zelf kan organiseren, indien je verdere vragen hebt mag u me altijd contacteren.u vind mijn gegevens op mijn website www.sounddelight.be Véél succes verder met de voorbereidingen!met muzikale groetenDiscobar Sound DeLightinfo@sounddelight.be0486/344.274
Bedankt voor de tips! Nog hebben we niet de ideale locatie gevonden, maar we hebben volgende week nog een paar afspraken, dus duimen! GroetjesYvonne
Dag Yvonne,Heb je ondertussen al een locatie gevonden? Wij zijn voor ons trouwfeest ook nog op zoek naar een meer industriële locatie of alleszins eens iets anders dan de klassieke 'hoeve'. Oost-Vlaanderen, Brussel en Brabant komen in aanmerking (Roeselare zou voor ons al net iets te ver zijn). Zijn er mensen die leuke ideeën hebben?GroetjesLien
Dag Lien,We hebben uiteindelijk gekozen voor 't Gravenhof in Torhout. Is niet de industriele locatie die we oorspronkelijk voor ogen hadden, maar we mogen hier ook veel zelf doen. En ze renoveren de grote zaal ook nog tegen volgend jaar. Verder dan West-Vlaanderen hebben we eigenlijk geen zalen bezocht. Wat ik wel nog op internet gezien heb, die heel dicht bij ons idee aansluitte was het Godshuis in Maldegem, maar dat was ons dan toch te ver van de kust (meer dan een uur rijden...). Misschien is dat iets voor jullie!Groeten en veel success bij je zoektocht!Yvonne
de eskimofabriek in gent, nog niet geweest maar een vriend trouwt daar in september. @lien: Kan je me de gegevens van de tallonfabriek in zwevezele bezorgen aub? @stephanie: doen jullie dit loungeconcept zelf of heb je daarvoor cateraar?jackalie@hotmail.com