Terug naar overzicht
hoi liese,ikzelf heb ook helium gekocht en betaalde 50 euro voor 50 ballons...ik kocht ze bij locafest in merksplassucces!06-06-2008
Ik was hier ook naar op zoek, maar ook nog niet gevonden. Vind het eigenlijk best wel duur hoor, niet?
ja tis idd duur...zeker als je achteraf op dit forum leest dat je gevulde ballons kant en klaar kan kopen aan 1 euro per stuk...ik heb dan de ballons nog appart gaan kopen ook...dus...te snel geweest!!succes!
Wij hebben onze ballonnen zelf opgeblazen. Voor een fles helium 70€ betaald. Daarmee konden we +/- 120 balonnen opblazen. Wij komen uit oost vlaanderen en hebben goedkope helium gevonden bij Deschacht in Lochristi
Hoi, Ik was straks in de AVA en zag daar een heliumapparaat staan! Ik moest meteen aan jou denken. Het kostte iets ronde de 40 euro dacht ik. Maarja, wat daarin inbegrepen is, daar heb ik geen idee van eigenlijk. Ik heb er niet op gelet. Maar je kan misschien altijd eens een kijkje gaan nemen of eens telefoneren.Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl