Terug naar overzicht
Hoi Deborah,Over de 2 winkels die je vermeldt kan ik niet meespreken. Maar ik kan je vertellen dat wij heeel lang hebben gezocht naar het perfecte paar ringen. Ik heb alle sites en boekjes uitgepluisd en aan mijn vriend laten zien. Omdat mijn vriend meestal in het weekend moet werken konden we niet direct samen een juwelier binnenstappen. Maanden aan een stuk veranderde het gekozen model. Vorige week maandag hebben we speciaal een dag vakantie genomen. We zijn naar Tensen in Antwerpen geweest, daar hebben ze een ruime keuze van Aurodesign. Een half uurtje later was er gekozen! En afgelopen zaterdag waren ze al klaar...Ik geef je de raad je niet blind te staren op sites en boekjes, je moet de modellen echt passen. Zo geraak je er sneller uit dan je denkt!Veel succes met de zoektocht.xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hiervoor vonden wij de trouwbeurs heel handig. Je hebt er verschillende over het land, en hoewel we er op zich niet zoveel aan vonden, was het wel heel handig om juwelen te bekijken en verschillende juweliers te bekijken. Zo hebben wij uiteindelijk een paar gekozen van Wim Meeussen. Zoals al gezegd, als je ze aanhebt geeft dat nog eens een totaal ander beeld!Groetjes en veel succes,Tanianog 10 dagen te gaan!