Terug naar overzicht
Voor onze ouders zijn we van plan om een mini-album met de mooiste foto's te geven. Toch wel leuk voor hen als herinnering. Voor de getuigen weten we nog niet direct iets.
hoionze ouders geven we een speciale spiegel waar "Bedankt Lieve Ouders" opstaat. Gekocht via het internet www.unikadoo.be . De getuigen krijgen bij ons een kaarsje waar dan "Bedankt" opstaat samen met onze namen en de datum. Hopelijk heb je er iets aan,groetjes en veel succesMieke (86 dagen)
we zijn zelf ook nog op zoek naar iets origineels. Vorig jaar trouwde mijn zus en ik kreeg als getuige een pen met "getuigenpen" in gegraveerd en de datum. Erg leuk om te krijgen. We mochten er wel niet mee ondertekenen voor het wettelijk huwelijk, dat moest officieel met een pen van de gemeente... Maar ik vind het zelf een leuk aandenken. veel succes met je zoektocht! sofie
Hey,wij geven aan de getuigen, de ouders van de bruidskindjes en mijn bruidsmeisje een me-to-you- beertje met daarop onze namen en datum geborduurd. Ze hebben een zakje vast en daarin steken we snoep voor de kindjes. Ik heb ze wel kunnen kopen in een uitverkoop in de expo (was anders toch iets te duur!). Voor onze ouders denk ik een uitvergroting te geven van de mooiste foto 's middags (fotograaf kan dit 's avonds bezorgen). Groetjes, Ilse