TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nele
17-7-2010
|
23-4-2008 18:16:41
Hey Ann,
Ik denk dat je als je je niet goed voelt in je kleed, Je gewoon voor de dansavondn ander kleed kunt aantrekken. Wat ben je ermee dat je je ''Romantisch kleed'' aanhoud en je er heel de tijd ongerust in voelt voor mss te vallen. Doen waar je je zeker door voelt, niets is zo erg als een hele avond op je stoel zitten omdat je onzeker erover bent.
|
|
Hase
30-8-2008
|
23-4-2008 19:32:14
Mijn jurk zal van Cachet komen in de Sint-Gummarus Antwerpen, daar hebben ze regelmatig pareltjes van jurken voor soms zelfs maar 50 euro! Ik ga daar ook kopen (mijn budget voor mijn volledige kledij is 500 euro dus ja :-)!
Groetjes en veel succes nog!
|
|
Sandra
25-7-2008
|
23-4-2008 19:43:26
hallo
Elk doet natuurlijk wat hij wil, maar ik zou mijn bruidsjurk aanhouden. Dat is meestal een heel dure jurk die je maar 1dag in je hele leven kan aandoen en dan zou je die afdoen voor het feest 's avonds? Mijn jurk heeft ook een sleep en een hoepel en is wellicht ook geen gemakkelijk ding om mee te dansen, ik heb er ook al aan gedacht hoe ik dat ga doen, maar ik doe hem voor geen goud van de wereld af. In de bruidswinkel vertelde men mij dat elke sleep op te spelden is met een eenvoudige veiligheidsspeld, die houdt de sleep wel. Een drukknop-systeem raadt ze af omdat wanneer de sleep te zwaar is, dan houdt dit niet. Je kunt ook altijd je sleep even over een arm leggen?
|
|
Marie
13-6-2009
|
23-4-2008 21:03:18
Je moet eens kijken naar 'de openingsdans' op Vitaya of Vijftv. Die koppels doen ook altijd andere kleren aan voor hun openingsdans.
Ik persoonlijk vind het echt zonde. Het voelt dan helemaal niet meer aan als een openingsdans, maar eerder als een optreden/voorstelling. Ik zou de sleep gewoon in je armen nemen en zo dansen. Da's nog romantisch ook...
|
|
Diane
16-5-2009
|
23-4-2008 21:17:47
Ik zou het zonde vinden om van kledij te veranderen voor de openingsdans. Ik vind een openingsdans moet toch in de bruidskledij zijn? Anders is er niets meer aan. In de bruidswinkel gingen ze ervoor zorgen dat ik voor het dansfeest de sleep kon "vastmaken" zodat ik gemakkelijker kan dansen. Groetjes, Diane 17 mei 08 elisadiana1@hotmail.com
|
|
Ann
8-8-2008
|
24-4-2008 9:46:39
hallo iedereen, Bedankt voor jullie reacties, het helpt echt wel om wat meningen te horen! Hase, mijn 'echte trouwkleed' komt ook van Cachet :-) het kostte wel vrij veel (over de 1000€, maar ik vind het wel prachtig) en eerlijk gezegd zou ik, zoals de meesten hier, ook liever mijn trouwkleed zelf aanhouden...als ik het nog eens ga passen, ga ik eens proberen om een oplossing te vinden voor die sleep (evt. veiligheidsspelden en zo...). bedankt alvast voor de reacties !! groetjes, Ann
|
|
Amber
9-8-2008
|
24-4-2008 11:58:33
Hoi, Toen ik mijn kleed ging kiezen wilde ik absoluut een afneembare sleep. Heb het gevonden ook en het is prachtig! Dus als het dansfeest begint dan gaat mijn sleep van 4m!! eraf. Reuze handig. Voor de rest sluit ik me aan bij iedereen hier. Hou het aan, het is zooo moooi! Je vind wel een oplossing ;) xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
Carolien
14-8-2008
|
24-4-2008 20:57:00
Mijn moeder had (wel 25 jar geleden) zo een lusje aan de binnenkant van haar sleep en die kon ze dan aan haar vinger vastmaken. Op die manier is de sleep wel wat uit de weg en is het wel nog een mooi zicht ook om te dansen
|
|
Kim
2-5-2008
|
28-4-2008 14:57:05
wat ze met mijn kleed deden was vanachter in het midden, beetje meer naar rechts en beetje meer naar links op de naad op 2 verschillende hoogtes een lintje vastmaken, als je die 2 lintjes aan elkaar knoopt komt de jurk elegant naar boven en heb je een "laagjes"-kleed. Misschien is dit een goeie tip voor jouw kleed??
groetjes Kim
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|