Terug naar overzicht
Ok Sara, Ik mail je van zodra ik dit sjabloontje krijg van onze feestaannemer !x
Mij mag je het ook doorsturen: annvermeiren19@hotmail.comBedankt,Ann27/09/2008
Ik vind dit ook een tof idee!Dus wil je het sjabloon ook naar mij toesturen avereecke@hotmail.comBedankt
zou je dit naar mij ook eens willen doorstuiren aubgrietdebruyne@hotmail.coù
Hallo, Kan iemand dit idee nog eens voor mij uitleggen. Ik heb dit item blijkbaar ergens gemist! Zou heel aangenaam zijn!!GroetjesValentine
naar mij mag je het ook mailen:kimmy_spelmans@hotmail.com
Wel Valentine, Ik maak onze menukaart vrij origineel, nl. in een vorm van een kubus, soort dobbelsteen. Aan elke flank van de kubus staat 1 gerecht uit onze 4-gangen menu. In mijn geval heb ik dan nog 2 flanken over, voor onze foto en een ander het feestreglement.Ik zal jullie niet vergeten!xVi en Tony07/06/08
Dag Vi en Tony,Ik vind het een heel origineel idee! Zou je het naar mij ook kunnen doormailen?vanessaenludotrouwen@hotmail.comgroetenVanessa18/04/09
Hey ViEven iets anders maar ik probeer je te pakken te krijgen. De zanger Michael waar je zo lovend over spreekt probeer ik te pakken te krijgen maar kan je nog iets meer info geven. Van welke regio is hij en hoeveel vraagt hij?Alvast bedankt!Karen
hallo, wij trouwen op 20.06.09 (nog 420 dagen dus). het is nog ver af maar toch wil ik al zoveel mogelijk ideetjes opdoen. dit is inderdaad een super leuk idee. waar hebben jullie dit laten maken? kan je het aub ook naar mij doorsturen? wendy.borgions@telenet.bemerciWendy
Hey Wendy, Aangezien ik een budgetbruid ben, maak ik alles zelf ! Zelfs deze kubussen voor onze menu, een sjabloon ontvang ik deze week....xVi en Tony07/06/08
Hoi Vi en Tony,Ons huwelijk komt steeds dichterbij; op 16 augustus 2008 is het zover...We zitten nog wat in de knoop met de menu's en jullie idee lijkt ons heel origineel. Zouden wij het sjabloon van de kubus ook eens mogen bekijken?Heel erg bedankt en nog veel succes met de voorbereidingen,Merel en Timo
Hallo! Toevallig nog iemand die dit leest de die kubus kan doormailen naar stinuske@hotmail.com ? Groetjes! Marjan