Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskinderen

24-4-2008 9:49:03
Kent er iemand de winkel "bambino" in Izegem, we zijn nog op zoek naar kleding voor de bruidskinderen, in totaal zijn er 4, dus kijken wij wat uit naar betaalbare kledij. Is het daar betaalbaar ?
Op de site is het wel heel mooie kleding.

Groetjes,
nineke

Jeannine

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1334

Kimberly
31-5-2008
 Meld misbruik24-4-2008 14:58:11

Hey

Ik ben oorspronkelijk ook gaan kijken bij Bambino, had eveneens 4 bruidskinderen. Ik zou voor alle kinderen op bijna 1000 euro tesamen komen, voor de meisjes was dit dan een kleedje met een bolero, voor de jongens een linnen broek, linnen hemd en linnen gilet.
Ik heb uiteindelijk kleertjes gekocht in een winkeltje in antwerpen, ik weet de naam niet meer maar het was in de buurt van het sint-jansplein. Veel turkse winkels daar, heel mooie kleren, mijn 4 kindjes zijn nu gekleed voor 200 euro alles samen.

Groetjes

Kimberly
31-05-08

Claudia
8-8-2010
 Meld misbruik25-4-2008 8:33:59

Heb je al eens gekeken bij het Folieke? Ook hele toffe kleding voor de bruidskindjes.

femke
4-4-2008
 Meld misbruik28-4-2008 23:16:41

Hallo!

Via dit forum kreeg ik deze tip: Cyrillus. We zijn eens gaan kijken en ze hebben een leuke collectie ceremoniekledij. Je kan eens een kijkje nemen op www.cyrillus.fr . Wij betalen voor de meisjes 95€ (jurk+bolero) en voor de jongens iets meer dan 100€ (broek, hemd, riem, jasje).

Veel succes!

K

Meld misbruik29-4-2008 12:04:32

wij hebben voor drie kindjes gehaald bij Nigels world in Emelgem. Gemakkelijk, wordt gemaakt op maat en niet duur
http://users.skynet.be/nigelsworld/

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik29-4-2008 14:32:47

hoi,
toen mijn schoonzus trouwde heeft ze en jurk gekoht in bambino in izegem
ze hadden er 4 nodig maar er waren er maar 2
heel toevallig vonden ze net dezelfde kleedjes in de jbc en het enige verschil was de prijs in bambino was het 200€ voor een kleedje en in de jbc 50€
voor onze eigen trouw heb ik zelfs in de c&a kleertjes gevonden voor mijn zoontjes van 4&8 want zij zijn de voorlopertjes
ik heb iets genomen van de communiekledij en het is in linnen
veel plezier met de zoektocht
shirley
ps vanaf nu donderdag zijn het koringen in de jbc ook op de communiekledij

Jeannine

Meld misbruik29-4-2008 14:43:57

Alvast bedankt voor jullie reacties al.
inderdaad bij JBC kunnen ze hele mooie kleertjes hebben voor kinderen.
Wij zullen vanaf volgende week er eens ons werken moeten van maken.

Nineke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...