Terug naar overzicht
HeyIk ben oorspronkelijk ook gaan kijken bij Bambino, had eveneens 4 bruidskinderen. Ik zou voor alle kinderen op bijna 1000 euro tesamen komen, voor de meisjes was dit dan een kleedje met een bolero, voor de jongens een linnen broek, linnen hemd en linnen gilet.Ik heb uiteindelijk kleertjes gekocht in een winkeltje in antwerpen, ik weet de naam niet meer maar het was in de buurt van het sint-jansplein. Veel turkse winkels daar, heel mooie kleren, mijn 4 kindjes zijn nu gekleed voor 200 euro alles samen.GroetjesKimberly31-05-08
Heb je al eens gekeken bij het Folieke? Ook hele toffe kleding voor de bruidskindjes.
Hallo!Via dit forum kreeg ik deze tip: Cyrillus. We zijn eens gaan kijken en ze hebben een leuke collectie ceremoniekledij. Je kan eens een kijkje nemen op www.cyrillus.fr . Wij betalen voor de meisjes 95€ (jurk+bolero) en voor de jongens iets meer dan 100€ (broek, hemd, riem, jasje).Veel succes!
wij hebben voor drie kindjes gehaald bij Nigels world in Emelgem. Gemakkelijk, wordt gemaakt op maat en niet duurhttp://users.skynet.be/nigelsworld/
hoi,toen mijn schoonzus trouwde heeft ze en jurk gekoht in bambino in izegem ze hadden er 4 nodig maar er waren er maar 2heel toevallig vonden ze net dezelfde kleedjes in de jbc en het enige verschil was de prijs in bambino was het 200€ voor een kleedje en in de jbc 50€ voor onze eigen trouw heb ik zelfs in de c&a kleertjes gevonden voor mijn zoontjes van 4&8 want zij zijn de voorlopertjesik heb iets genomen van de communiekledij en het is in linnenveel plezier met de zoektochtshirleyps vanaf nu donderdag zijn het koringen in de jbc ook op de communiekledij
Alvast bedankt voor jullie reacties al.inderdaad bij JBC kunnen ze hele mooie kleertjes hebben voor kinderen.Wij zullen vanaf volgende week er eens ons werken moeten van maken.Nineke