Terug naar overzicht
Bij ons wordt het een upperdare avond bij mijn schoonzus in spé thuis met de beste vriendinnen.Glaasje drinken, rustig op het gemak.Maar als je iemand bent die avontuurlijk is en graag uitgaat zal dit niet de ideale vrijgezellenavond zijn :-)
Ik doe dit jaar in juni een vrijgezellenfeestje en wij gaan een initiatie buikedansen doen, dan gaan eten en dan gaan fuiven. Tussendoor gaan we nog wat kleine opdrachtje en zo doen, maar die staan nog niet vast. Typ eens vrijgezellenfeest of zo in in Google en je vindt wel één en ander.
wat bij ons heel fijn was, was een bord met allemaal foto's van zowel de verloofde van de vrijgezel als van alle jongens die meewaren met deze verloofde op vrijgezellen waarna de vrijgezel rond moest gaan op straat om mensen te laten raden met wie zij zou trouwen! Hilariteit verzekerd :).
Op mijn vrijgezellen was er ook een dansinitiatie, was Afrikaans met live percussie, da's echt super!Als de bruid een danser en/of een sportief type: een aanrader!
Wij hebben onze vrijgezelledag afgelopen zaterdag gehad. Twas echt geweldig. Aangezien dat een heel aantal van onze vrienen in de horeca werken, was er dus geen enorme opkomst en hadden ze besloten om allemaal samen naar Bobbiaanland te gaan. Mijn vriend werd verkleed in een echte stoere cowboy en ik in een indiaan. Als opdracht kreeg ik snoep op mijn indianenkleedje gebonden en dan moest ik die verkopen aan mannen, maar die moesten die zonder handen van me af plukken, hilarisch!! Ik was goed herkenbaar met mijn indianenpluimen op mijn hoofd en aangezien er niet zo veel volk rondliep ginder kende zowat heel het park mij na een tijdje. Wel grappig. Mijn vriend heeft met zijn lasso meisjes moeten gaan vangen. Ook heel grappig! daarna zijn we onze buikjes gaan rond eten en zijn we nog eens gaan doorzakken (niet meer verkleed dan).Het was echt een SUPER dag die ik nooit meer zal vergeten! Groetjes, Hilde17/5/08
Hangt wat af wat voor type feest je wil. Haar op een leuke manier verrassen, vb in de supermartk, tocht naar verschillende cafés en in elke café zitten enkele vriendinnen, koffiekoeken gaan halen en met zijn allen bij haar aanbellen. Voor opdrachten is het leuk een rode draad te hebben, vb 10 geboden van de getrouwde vrouw opstellen, in functie van beroep of van haar vriend, eerst iets sportief doen (dansworkshop, adventure, ...), daarna gezellig gaan eten, iets voorzien voor 's avonds zodat je niet van hier naar daar slentert om te zoeken waar iets leuk is, eventueel met overnachting en dan nog een rustige middagactiviteit. Leuk is dat iedereen een cadeautje moet meebrengen (vb van 1 euro); sommige mensen maken dan iets heel creatiefs/persoonlijk. of bvb allemaal dezelfde T-shirts en die van haar in een andere kleur.
hoihoiik weet natuurlijk niet wat jouw vriendin leuk vindt, maar met opdrachtjes moet je oppassen. Ikzelf zou het helemaal niet leuk vinden als ik zo van die dingen moest doen op mijn vrijgezellefuif: dat heb ik mijn studententijd voor gehad ;-). Ik vind het belangrijkste dat je je met zijn allen eens heel goed amuseerd. Ik denk aan volgende opties afhankelijk van de interesse: uperdare party, buikdansen, paintballen, etentje in apen bij strippers, pyjamaparty, kroegentocht, dinner-in-the-sky, sauna/massage, ...