TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patricia
14-2-2009
|
25-4-2008 9:39:57
Ik heb hier geen ervaring mee en zou dit ook nooit doen, tenzij je een naaister kent met heel veel ervaring in het retoucheren van trouwjurken. Zo'n kleed moet toch perfect op maat zijn, en ik denk dat dit ook wel veel ingewikkelder is om aan te passen dan 'gewone' kleding. Bovendien zou ik niet gerust zijn moest ik het niet op voorhand kunnen passen! Ik heb tijdens het passen kleedjes aangehad die op de kapstok prachtig waren maar mij niet stonden, en ook vice versa. Het is en blijft een risico vindt ik...
|
|
Veerle
12-4-2008
|
25-4-2008 10:04:04
Zou het ook niet aandurven. Op het zicht iets mooi vinden is nog iets anders dan er daadwerkelijk goed mee staan.
|
|
Hilde
17-5-2008
|
25-4-2008 10:21:32
Ik denk dat het toch makkelijker is als je naar een bruidswinkel gaat hoor! Daar helpen ze je kiezen, mag je verschillende dingen passen, terwijl uit zo'n boekje het moeilijk te zeggen is of het al dan niet iets voor jou is... Maar iedereen doet natuurlijk wat voor hem of haar het beste is.
Succes alvast!
|
|
Kelly
31-5-2008
|
25-4-2008 12:20:38
Hey Saar,
wil dit doen uit tijdsgebrek of om te besparen? In het tweede geval doe je er volgens mij goed aan om toch eerst naar een winkel te gaan en wat te passen, zo zie je waarmee je staat en vooral wat jou minder flatteert. Want iets kan heel mooi staan op een model, maar niet bij jouw figuur passen. Ik had eerst ook een idee van wat ik wou, maar na het passen is het toch iets anders geworden hoor. Daarna ben je nog vrij om iets gelijkaardig te kiezen uit een catalogus. Veel succes!
|
|
Diane
16-5-2009
|
25-4-2008 16:07:37