TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patricia
14-2-2009
|
25-4-2008 9:39:57
Ik heb hier geen ervaring mee en zou dit ook nooit doen, tenzij je een naaister kent met heel veel ervaring in het retoucheren van trouwjurken. Zo'n kleed moet toch perfect op maat zijn, en ik denk dat dit ook wel veel ingewikkelder is om aan te passen dan 'gewone' kleding. Bovendien zou ik niet gerust zijn moest ik het niet op voorhand kunnen passen! Ik heb tijdens het passen kleedjes aangehad die op de kapstok prachtig waren maar mij niet stonden, en ook vice versa. Het is en blijft een risico vindt ik...
|
|
Veerle
12-4-2008
|
25-4-2008 10:04:04
Zou het ook niet aandurven. Op het zicht iets mooi vinden is nog iets anders dan er daadwerkelijk goed mee staan.
|
|
Hilde
17-5-2008
|
25-4-2008 10:21:32
Ik denk dat het toch makkelijker is als je naar een bruidswinkel gaat hoor! Daar helpen ze je kiezen, mag je verschillende dingen passen, terwijl uit zo'n boekje het moeilijk te zeggen is of het al dan niet iets voor jou is... Maar iedereen doet natuurlijk wat voor hem of haar het beste is.
Succes alvast!
|
|
Kelly
31-5-2008
|
25-4-2008 12:20:38
Hey Saar,
wil dit doen uit tijdsgebrek of om te besparen? In het tweede geval doe je er volgens mij goed aan om toch eerst naar een winkel te gaan en wat te passen, zo zie je waarmee je staat en vooral wat jou minder flatteert. Want iets kan heel mooi staan op een model, maar niet bij jouw figuur passen. Ik had eerst ook een idee van wat ik wou, maar na het passen is het toch iets anders geworden hoor. Daarna ben je nog vrij om iets gelijkaardig te kiezen uit een catalogus. Veel succes!
|
|
Diane
16-5-2009
|
25-4-2008 16:07:37
Ksnap eigenlijk niet waarom je online op zoek zou gaan naar een bruidsjurk? Het is net zo leuk om te gaan passen in de bruidswinkels, en het kleed moet ook als gegoten zitten he, ik ben al twee keer gegaan voor de aanpassingen... Groetjes, Diane 17 mei 08 elisadiana1@hotmail.com
|
|
betsy
6-6-2008
|
26-4-2008 19:59:25
ik zou het ook niet durven eigelijk...
|
|
Jennifer
5-9-2008
|
4-5-2008 20:44:00
Ik heb mijn kleed online besteld via een Duitse naaister die deze op de Duitse Ebay verkoopt, volledig op maat gemaakt.
Eerst was ik niet van plan een kleed op "foto" te kopen en ben ik dus naar 3 verschillende bruidswinkels geweest. Praktisch niets wat daar hing stond mij aan. Ik zocht een lang "pompeus" kleed met hoepelrok en een kleine sleep in wit satijn zonder teveel tralala en met een bovenstuk met vrij brede bandjes en redelijk gesloten rug vermits ik niet het beste figuur heb een vrij zwaar décolté. Het antwoord dat ik telkens kreeg, was dat alles wat ik zocht niet in de mode was!!! LEUK HOOR. En dan een goei 1000 € voor een kleed wat ik aan de kapstok al niet mooi vind, laat staan aan mijn lijf... Verder zoch ik dan ook nog een soort jasje of iets dergelijks vermits wij in september kerkelijk trouwen en in september weet je maar nooit hoe het weer gaat zijn en in de kerk is het toch ook altijd vrij fris. Dus ja, wederom hetzelfde antwoord: "mevrouw, wat u zoekt is niet in de mode en zal u nergens vinden". En inderdaad, zo was het dan ook.
Toen ben ik via het internet gaan zoeken en ben ik zo toevallig dus bij ebay terecht gekomen.
Heb volledig gevonden wat ik zocht voor nog geen 400 € (hoepelrok en jasje in dezelfde witte satijnen stof incl.) Het kleed werd volledig op maat gemaakt en past als gegoten. Alleen is het nog iets te lang en ga ik het décolté nog een klein beetje beter laten aanpassen. Ik heb dit reeds besproken met een kleermaaktster uit mijn buurt en deze zal het kleed begin augustus inkorten. Het valt nog af te wachten hoeveel het mij uiteindelijk zal kosten, maar ik denk dat ik hoe dan ook een stuk goedkoper zal uitkomen. En nu heb ik tenminste de stof en kleur zoals ik dat wou.
Groetjes,
Jenny
|
|
Saskia
30-5-2009
|
11-6-2008 15:43:50
Hallo ik ben ook van plan online jurk te kopen.op weddingdayplaza. Vanaf 220 euro heb je al prachtige jurken. heb op forums al goede comentaren gelezen. je moet ook je maten doorgeven en dan is ze in principe op maat gemaakt.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|