Terug naar overzicht
Hey Sofie, Wij zetten hen in de bloemen!De getuigen krijgen cinema tickets! Ze hebben reeds bij het aanvaarden van hun 'taak' een mooie gegraveerde pen gekregen van ons. Mijn ouders krijgen bloemen en wijn en een grote mooie (lege) kader. Na den trouw mogen ze een foto kiezen die wij gaan uitvergroten voor hen. Er komt ook een tekst onderaan:Lieve ouders,Bedankt voor al jullie zorgen, voor gisteren voor nu en voor morgen!Dan onze namen en huwelijkdatum.Ik weet dat mijn ouders dat fantastisch gaan vinden!xVi en Tony07/06/08
Hey,de ouders krijgen bij ons een huwelijkskaars met een foto van onze trouwringen.De getuigen krijgen een bongobon,we weten wel nog niet precies de welke,daar is veel keuze in.En uiteraard zijn er ook bloemen.Grtz sarah
hey,Wij geven de avond zelf een wijnkist van drie flessen met een persoonlijk etiket, en op doos onze namen en trouwdatum gegraveerd. Daarna mogen ze nog een foto kiezen.Groetjes sophie
wij gaan voor onze ouders een foto laten maken op canvas, die afgaven en voor de getuigen , goh voor mijn zus denk ik een mooie pen, en voor mijn verloofde zijn getuige weet ik het eigenlijk nog niet, mss ook cinematickets ofzo...xxx
hallo,ik heb enkele toffe en mooie zaken gevonden op de site van swarovski(een bloemetje in een potje van swarovski)prijs tussen 30 en de 100 euro.Wij gaan onze cadeautje afgeven met op de achtergrond het liedje bedankt lieve ouders van vader abrahamgroetjes