Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Vi ivm zelfgemaakte snoeproosjes

25-4-2008 15:42:03
Hey Vi,

Ik las op dit forum dat jij zelf snoeproosjes gemaakt hebt. Ik vind dit een heel leuk idee en zou dit graag ook proberen. Waar heb jij je idee gehaald? Via een foto op een website? Ergens anders? Kan je me wat tips geven? Waar heb je de snoep gekocht?

Groetjes, Lotta xxx

Lotta
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 773

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik25-4-2008 15:57:54

Hey Lotta,

Aangezien ik een budget bruid ben, maak ik alles zoveel mogelijk zelf!
De snoepjes voor mijn snoeproosjes koop ik bij het Kruidvat. Dus je zit niet met een hele overschot, je kan dus zelfs heel precies te werk gaan (niet dat dat erg is hoor ;0) maar dan moet je zo geen hele Makro verpakkingen kopen, snap je.
Hoe ga je/ik te werk:
Ik koop rode lippen die ik één voor één aan tandenstokertjes vast prik. Daarmee maak ik de knop van de roos. Als steel gebruik ik een lange saté stok. Daar rol ik mooi een groene zure tapijt/matje rond. Als blaadjes gebruik ik kikkertjes die ik ook vastprik aan een tandenstokertje. Met zo'n zure matten draai ik alles goed vast. En zo heb ik mijn eigen snoeproosjes klaar.
Ik ga ze nog individueel verpakken in mica papier met een strikje er rond.

't Is prutswerk maar goedkoop en mooi. Het idee steekt in mijn hoofd dus ik kan je helaas geen afbeelding tonen.

x
Vi en Tony
07/06/08

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik28-4-2008 11:26:03

hoi,
viv,
ik vind dit een heel leuk idee
ik was ook nog op zoek naar leuke snoepideetjes voor de kindjes en aangezien onze alles in de kerk rond het thema roosjes draait vind ik dit een supergoed idee
draai jij ze nog i plastiek of zet je ze vast op isomo?
alvast bedankt voor de leuke tip
shirley

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik28-4-2008 13:40:39

Hey Shirley,

Ik verpak mijn snoeproosjes individueel in mica papier. En ik deel ze uit in een witte mand.
Kijk er echt naar uit!
x
Vi en Tony
07/06/08

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik28-4-2008 13:46:23

hoi viv,
bedankt voor je reactie
ik had nog enkele vragjes
anders geef ik mijn emailadres da's misschien gemakkelijker m te antwoorden
jimmyacx@hotmail.com
ik weet niet precies wat mica papier is en waar kan je dat verkrijgen
ik ben van roeselare west vl
shirley

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...