Terug naar overzicht
Hey Lotta, Aangezien ik een budget bruid ben, maak ik alles zoveel mogelijk zelf!De snoepjes voor mijn snoeproosjes koop ik bij het Kruidvat. Dus je zit niet met een hele overschot, je kan dus zelfs heel precies te werk gaan (niet dat dat erg is hoor ;0) maar dan moet je zo geen hele Makro verpakkingen kopen, snap je.Hoe ga je/ik te werk:Ik koop rode lippen die ik één voor één aan tandenstokertjes vast prik. Daarmee maak ik de knop van de roos. Als steel gebruik ik een lange saté stok. Daar rol ik mooi een groene zure tapijt/matje rond. Als blaadjes gebruik ik kikkertjes die ik ook vastprik aan een tandenstokertje. Met zo'n zure matten draai ik alles goed vast. En zo heb ik mijn eigen snoeproosjes klaar.Ik ga ze nog individueel verpakken in mica papier met een strikje er rond.'t Is prutswerk maar goedkoop en mooi. Het idee steekt in mijn hoofd dus ik kan je helaas geen afbeelding tonen.xVi en Tony07/06/08
hoi,viv,ik vind dit een heel leuk ideeik was ook nog op zoek naar leuke snoepideetjes voor de kindjes en aangezien onze alles in de kerk rond het thema roosjes draait vind ik dit een supergoed ideedraai jij ze nog i plastiek of zet je ze vast op isomo?alvast bedankt voor de leuke tipshirley
Hey Shirley,Ik verpak mijn snoeproosjes individueel in mica papier. En ik deel ze uit in een witte mand.Kijk er echt naar uit! xVi en Tony07/06/08
hoi viv,bedankt voor je reactieik had nog enkele vragjes anders geef ik mijn emailadres da's misschien gemakkelijker m te antwoordenjimmyacx@hotmail.comik weet niet precies wat mica papier is en waar kan je dat verkrijgenik ben van roeselare west vlshirley