Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen in mei 2006

31-3-2005 10:28:34
ja, iwj zijn er vroeg bij.. Mijn vriend heeft me de week voor kerstmis ten huwelijk gevraagd. We wisten welke zaal we wouden hebben maar vermits die voor de zomer van 2005 al helemaal volzet was hebben we ons huwelijk vastgelegd op 20 mei 2006. Nog even geduld dus, maar we tellen af! Zijn er nog die nog zo lang moeten wachten?

robben
20-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 571

Sylvie
1-7-2006
 Meld misbruik31-3-2005 10:50:41

Hallo,

Sinds oudejaarsavond zijn mijn vriend en ik verloofd. Omdat we onszelf de kans wilden geven rustig naar het huwelijk toe te leven en alles niet op een loopje te moeten regelen legden we onze datum vast op 1 juli 2006. Ik moet dus nog iets langer geduld uitoefenen dan jij...
Geniet van de voorbereiding... groetjes Syl*

nele
20-5-2006
 Meld misbruik31-3-2005 10:57:41

hey,

wij trouwen ook op 20 mei 2006, we waren graag in september dit jaar nog getrouwd, maar mijn broer trouwt al in oktober, dus stelden we ons huwelijk nog wat uit, zodat we ook van dat van mijn broer kunnen genieten en van de voorbereidingen. Het is inderdaad nog lang, maar je kan er dan ook nog lang van genieten en veel dingen zelf doen, zoals uitnodigingen, gastenboek, kaars maken,...

veel succes

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik31-3-2005 11:19:44

Hallo iedereen, wat ben ik blij dat ik niet alleen zolang moet wachten. ik trouw op 10.06.2006 dus ik moet ooooooooook heel lang wachten en soms hebn ik het er moeilijk mee. gisteren hebben we onze zaal gaan vast leggen. den bakker in rijkevorsel echt een topper en heel goedkoop, maar wel heel goe. ppffffff wat zal ik blij zijn zenne als het zover is en die dag zelf gaat in een wip voorbij zijn he.
wat doen jullie om je geduld te kalmeren en de zenuwen.

grts cindy 10.06.2006

dorien
6-5-2006
 Meld misbruik31-3-2005 11:41:25

Hey

Wij trouwen 6 mei 2006. OOk nog even wachten, maar des te leuker is de lange periode die eraan vooraf gaat. Je kan je er 500% in alle rust mee bezig houden.

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik31-3-2005 11:44:40

Hoi allemaal,

ook wij gaan pas trouwen in 2006 (06.05.06). Mijn vriend heeft me begin december ten huwelijk gevraagd. Aangezien we aan het bouwen zijn, hebben we besloten ons huwelijk enkele maanden na de oplevering te plannen, zodat alles niet samenvalt.
Toch ligt er bij ons al wel wat vast hoor: feestzaal, vervoer, fotograaf, kerk, gemeentehuis. Bij het vervoer zeiden ze ons dat we zeker niet te vroeg waren, daar hadden ze al boekingen voor 2006. Ook bij de feestzaal en de fotograaf werd er al volop geboekt voor het voorjaar en zelfs juli van 2006.
En het is toch een opluchting dat de belangrijkste zaken al vastliggen hé. Dan heb je nog voor alles je eerste keus.
En nu kunnen we rustig wat afwachten en de andere kleinere zaken op het einde van het jaar regelen hé.

Geniet er nog van!! We zullen elkaar nog wel tegen komen op dit forum zeker??

Els
1-4-2006
 Meld misbruik31-3-2005 12:13:32

Hey,

morgen is het voor mij nog precies 1 jaar voor ik ga trouwen... je bent er zeker niet té vroeg bij, het geeft je alle rust alles te organiseren, bij ons is bijna alles in orde... en voor de dingen die we nog moeten doen, zijn de ideeën er al, maar kleren en zo, dat is nu toch wat te vroeg hé, maar we weten allebei wel heel goed wat en waar we het willen kopen!!
Els

robben
20-5-2006
 Meld misbruik31-3-2005 13:23:56

ok, blijkbaar zijn we dus niet de enige die nog zo lang moeten wachten! Wij hebben onze fotograaf, de zaal en onze dj al vastgelegd. Voor de rest hebben we nog wel even tijd denk ik. Groetjes, Isabelle*

fietje
24-9-2005
 Meld misbruik31-3-2005 20:28:51

Lieve meiden,

Ikzelf trouw binnen een paar maand maar ik probeer nu zoveel mogelijk te genieten van al de dingen die we plannen. Ik geniet van elk moment & elke stap....want de huwelijksdag zelf is volgens mij in een versneld tempo voorbij.

Groetjes
Fietje

Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik6-4-2005 15:51:16

Ook wij moeten nog een eindje wachten: we huwen op 8 juli 2006.

Er ligt al heel wat vast en we zijn blij dat we er zo vroeg bij waren, anders waren onze favorieten zeker al volboekt!

Bovendien kan je inderdaad alles op je gemak doen, veel zoeken en volop genieten van de voorbereidingen zonder stress... (belangrijk voor mij, want ben zo'n stressy persoon ;-) )

Bruidskoppels van 2006 (en de andere natuurlijk ook) : veel (rustig) voorbereidingsplezier!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...