Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen in kleur

26-4-2008 10:00:19
Hoi

Wie trouwt er nog in kleur?
En wat zijn de reacties van ouders, schoonouders enz... geweest.
Groetjes
Kim

Kim
28-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 742

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik26-4-2008 10:18:42

hoi kim,
ik trouw in bruin-brons...
bij ons is niemand verwonderd...
ze kennen mn kledingstijl dus...
je moet je van reakties niks aantrekken, jij moet het mooi vinden ,jij moet je er goed in voelen!!!!
succes!!!
06-06-2008

Elly

Meld misbruik26-4-2008 10:25:34

Hallo Kim,

Ik zal trouwen in bordeaux. (31/05 mijn eerste pasbeurt) Ik denk dat iedereen het zelfs een beetje verwacht had dat het geen traditioneel wit zou zijn bij mij, dus goede reacties gekregen, nu hopelijk op de dag zelf ook hé!

Maar ik ben blij met de keuze, dus dat is wat telt!

Veel succes en laat nog iets weten wat het geworden is!

Elly
02/08/08

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik26-4-2008 10:29:33

Hoi Elly en Betsy

Bedankt voor jullie snelle reactie.
Heb mijn jurk al gekozen, het gaat worden zoals het liedje van Marco Borsato. ;-)
Mijn ouders zijn al mee gaan kijken en vinden het zeker oké. Het is volledig mijn stijl, sta goed met hevige kleuren.
Mijn moeder is nu enthousiast maar had haar dochter toch liever in het wit of ecru zien trouwen.
Groetjes
kim

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik26-4-2008 13:57:19

Ik trouw met wit topje en zilvergrijze rok (linea raffaelli jurk).
Groetjes,
Diane
17 mei 08

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik26-4-2008 14:37:30

hey
bij mij net het omgekeerde iedereen denkt dat ik iets gekleurd en lang zal hebben wel ik heb iets wit met rode accenten en het is een topje met een broek dus er gaan er zeker opkijken maar ik trek me er niks van aan was heel mooi toen ik ging kiezen.
toch had ik achteraf wel twijfels maar de mede bruidjes hier hebben me gerust gesteld.
dus meid blijf bij je gedacht en je zal stralen op jullie dag
groetjes debbie

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik26-4-2008 14:41:54

hey nog even vergeten ik heb nog geen echte reactie gehad want alleen mijn ma weet wat het word wel hebben al mensen het op internet gezien en daar is gemenge commentaar op maar ja die weten niet dat ik dat gekozen heb dus die gaan verschieten ze
groetjes
mijn ma vond het wel heel mooi
groetjes debbie

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik26-4-2008 16:45:44

Hoi,

Ik zal ook waarschijnlijk in kleur trouwen. Ik heb een heel mooi kleedje gezien in het bordeau. Al lange tijd heb ik gezegd dat ik niet zo ben voor het trouwen in het wit maar wel in het bordeau, dus een "OMG"-reactie heb ik (nog) niet gehad. :-) Maar het is nog een hele tijd eer we trouwen en in de zomer begint mijn zoektocht naar HET trouwkleed. Dus in die tijd kan er nog heel wat veranderen.

Groetjes,
Sarah

30mei2009

Heidi
2-8-2008
 Meld misbruik26-4-2008 22:54:05

Hey,

Ik trouw in het rood van LR

Ze zullen wel iets speciaal verwachten van mij daar ik altijd iets wil wat andere ni hebben.
Niets aantrekken van de mensen gewoon u ding doen.Het is jullie dag.

Groetjes Heidi

Beadbeauties

Meld misbruik26-4-2008 23:13:28

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik27-4-2008 9:07:52

Ik trouw ook in bustier (ecru) en zilvergrijze rok van LR. De reactie van mijn moeder toen ze mijn keuze hoorde (maar nog niet gezien had) was "alle nu, toch geen grijs eh" en toen ik het aan had was het "dat is nu eens echt u eh, dat is het gewoon". Ik vertelde mijn schoonmoeder welk kleed ik had en die zei gewoon botweg "grijs, dat is toch niet mooi";
Ze zullen wel zien!!!
Kim
02/08/2008

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik27-4-2008 20:02:11

Ik heb ook een ecru top en een grijze rok van Linea. Mooi combinatie, é!
Echt afkeurende reacties heb ik niet gekregen, maar toch een paar keer een "ajaa". Het was superschoon. Je moet gewoon aandoen waar je best mee staat!

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik27-4-2008 20:37:32

Ik heb ook zo'n LR zilvergrijze rok met wit topje... Mijn mama vond het supermooi.

Desirée
13-6-2008
 Meld misbruik29-4-2008 20:54:20

hoi
Ik trouw in het roos. een kleur die ik normaal niet draag maar ik vond dat het prachtig stond . ook mijn twee beste vriendinnen. niemand zal het verwachten en ik sta al te poppelen om de reacties te zien. trouwen op 13/06/2008 Desirée

Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik1-5-2008 14:34:19

Leuk dat er zoveel bruidjes zijn die ook voor een kleurtje kiezen. Ikzelf heb gekozen voor een ivoorkleurige bustier met rok in mastique-kleur (LR). Ik ben benieuwd naar de reactie van mijn toekomstige...

Groetjes,
20/09/2008

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik3-5-2008 23:22:35

Dag Kim!
Zelf zou ik ook graag in kleur trouwen, heb ergens een schoon groen gezien, of mss iets rood... ik moet nog gaan kiezen bij ons is 't maar voor 18/04/2009.

Heb wel al m'n ma en vriendin verwittigd dat ik mss geen traditionele bruid zal worden, mar die keken der niet van op, omdat ze weten dat ik héél graag groen en rood zie.

Groetjes

Marieke

Annette
30-1-2009
 Meld misbruik4-5-2008 15:40:02

Goedendag allemaal,
Ik trouw in het zwart. Prachtige jurk van Cymbeline en zwart is gewoon mijn kleur. Ben heel benieuwd wat de reacties zijn ja, mijn moeder en schoommoeder vinden het geweldig, maar denk dat er ook wel een paar mensen bij zijn die het niks vinden. Maar het is mijn dag en mijn jurk, so I don't care. En ik weet zeker dat mijn mannetje me prachtig zal vinden en dat vind ik toch ook wel heel erg belangrijk.
Groetjes Annette
04-07-08

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik22-5-2008 9:54:16

Ik ben getrouwd in een donker bordeaux kleed, met een zwarte schijn. Heb ontzettend veel mooie, spontane reacties gekregen!!!

Was een suitekleed van Leytens creations

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info