Terug naar overzicht
Hallo,De tips die op dit forum zowat naar voor komen zijn:- gaan vragen bij de lokale audi-verdeler- www.dockx.be (http://www.dockx.be/nl/verhuur/luxe-wagen-huren.html ) - vanaf 300 euro per dag- op internet zoeken naar audi-clubs, dat zijn mensen die met een audi rijden en zich verzamelen en misschien tegen betaling wel willen rijdenBij dockx kan je wel de kleur niet kiezen, maar geel gaat het nu ook weer niet zijn, hoor.Groetjes!
fijn een moeder te ontmoeten op dit forum!!!veel succes en alvast gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon!!!
Dank je wel Marie vaaor je reactie.Betsie ook bedankt. Ik ben zo blij en vindt het zo leuk dat ze gaan trouwen. Ik ben een bofkont die heel goed met haar schoondochter op kan schieten eigenlijk kan je het woordje schoon wel weglaten, ook een heerlijke meid waar ik veel van hou, net als van mijn eigen 3 kinderen.Vandaar dat ik ook alles wil proberen om ze gelukkig te zien.Groetjes.
Hey,wij hebben een Audi A6 gehuurd, inderdaad bij de Audi-dealer achter de hoek. Véél goedkoper dan bij een Dockx filiaal (twee dagen tegenover één voor dezelfde prijs) en we wisten zeker welke kleur het zou zijn, en dat hij helemaal mooi blinkend opgepoetst zou zijn. Wij hebben zo'n € 300 betaald voor twee dagen (zo konden we na onze huwelijksnacht in stijl naar huis rijden, zalig!), maar een A8 is natuurlijk wel een stuk duurder, en er zijn er niet zo veel te huur. Vlug zijn is dus de boodschap!Groetjes,Lieve