Terug naar overzicht
hoi sabrina,wij hadden eerst besloten geen ceremoniemeester te nemen maar bij nader inzien leek het ons toch beter van wel...stel...DE GROTE DAG is er...simpelweg de mensen vd suite die eerst naar huis komen..wie gaat ze binnen laten? wie draagt er drankjes rond? wie zegt wie waar staat bij het naar buiten of binnen komen? wie rijd waar i/d suite? wie zegt wie waar zit i/d kerk...enz...dat zijn de dingen die ons wel effe deden nadenken. ik zie mezelf op onze dag dat allemaal niet zelf doen...toen ik hem belde viel er echt een grote stress van mn schouders geloof me...ik heb mn ceremoniemeester via de persoon die voor ons vervoer instaat...toch iets om over na te denken..veel succes met de verdere voorbereidingen!voor ons is het nog 40 keertjes slapen...06-06-2008
wij hebben al 2 afspraken vol tips gehad met onze ceremoniemeester. Op de dag zelf zorgt hij ervoor dat we niks vergeten etc etcik vind het zijn geld wel waard
Dag Sabrina,Wij hadden ook een ceremoniemeester en zijn daar achteraf heeeeeeeeel blij mee!! Hij laat alles rustig verlopen, je hoeft je niet druk te maken over de volgorde en timing van de suite enzo want daar zorgt hij allemaal voor, zalig! Wij hadden Walter Sestig uit Mortsel, een aanrader! Hij vroeg 155 euro.
hallo Annick zou je mij zijn gegevens willen doormailen dan neem ik eens contact met hem op.Jullie hebben 155 € betaald voor houveel uur ? en hebben julie op voorhand ook bij hem moeten gaan om de indeling van de dag te bekijken en voor eventuele tips?groetjes sabrina
HeyWij trouwen een weekje voor jullie :)In de paasvakantie hebben wij onze ceremoniemeester gekozen: Eddy Wouters in Deurne.Hij vraagt 180 euro voor 4u, een bijkomend uur is 25 euro extra en per extra ceremoniebespreking (maar die binnen de prijs is normaal gezien voldoende) is het 38 euro extra. Als hij kan meerijden met je ceremoniewagens dan zijn de kilometerkosten gratis, anders is het 50 cent per km.Hij is een heel rustige man die echt bekwaam en begaan is met zijn job!Groetjes, Laura
Ik denk dat het van een paar factoren afhangt. Ik trouw bv niet voor de kerk, maar doe een ceremonie in de feestzaal. De mensen daar zijn weten perfect wat ze moeten doen, dus eens we daar zijn is het niet echt meer nodig. Verder ben ik iemand super-georganiseerd en formaliteiten en regeltjes trek ik me niet echt aan, dus daarvoor hoeft het ook weer niet! Ik ga aan dichte vrienden wat vragen links en rechts bij te springen (om bv deur open te doen 's morgens). Ik vind het persoonlijk te duur voor wat het is...