Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bellenblazer

31-3-2005 13:06:33
Heeft er iemand enig idee waar je leuke bellenblazers kunt kopen. Bij voorkeur in de vorm van een vogeltje. Ik zou dit geven aan de bruidskindjes bij het naar buiten komen van de kerk.

Groetjes
Valerie

Valerie
3-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 460

An
24-9-2005
 Meld misbruik31-3-2005 14:06:58

Wij wilden eerst ook bellenblazers geven, maar mijn toekomstige schoonmama zei dat de kindjes dan direct beginnen blazen en dat sopje dat erin zit plakt. Gevolg: alle kindjes hun kleren vuil voor de foto's.

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik31-3-2005 15:31:59

Dat is misschien wel waar. Denk dat ik een simpele bellenblazer zal kopen en voor de laatste foto's ga gebruiken evt. Rozenblaadjes zijn wel zo'n gedoe. Een vriendin heeft een tuin vol rozen en wil er plukken, maar als ze dat nog de dag zelf moet doen, dat vind ik niet zo leuk voor haar.

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...