Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwring Christa Reniers?

27-4-2008 13:33:09
Ik ben een grote fan van de juwelen van Christa Reniers. Weet iemand of zij ook trouwringen maakt, voor mannen én vrouwen dus?

Sandy
29-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1352

Liesbeth
2-8-2008
 Meld misbruik27-4-2008 19:25:28

Ja, zij heeft ook trouwringen, maar de collectie is eerder beperkt.

Sandy
29-8-2010
 Meld misbruik27-4-2008 19:49:28

Joepie! Zal mijn ventje eens meenemen dan om te gaan kijken. Hij kent daar zijn weg al, mijn verlovingsring is ook van haar, en ik zou graag mijn verlovingsring en trouwring samen aan één vinger dragen. Heb bij de geboorte van onze dochter ook een prachtexemplaar gekregen en die heeft veel emotionele waarde...

Phaedra

Meld misbruik27-12-2010 10:58:19

Dag Sandy,

Heb jij ondertussen een trouwring bij Christa Reniers gevonden? Ik ben ook fan van haar en zou ook een trouwring van haar willen hebben. Kan je misschien een foto ervan doorsturen? Dan heb ik al een beetje een idee over hoe ze eruit zien...

Groetjes, phaedra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...