Nu Online
Momenteel zijn er 694 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs traiteur (raad getrouwde vrouwen ook nodig)

27-4-2008 18:24:12
Hallo iedereen,

even een vraagje i.v.m. de traiteur. We hebben van de onze een prijs per persoon en dan per voorwerp (mes, bord, servet, ...) gekregen. Een totaalprijs is niet mogelijk. Zijn er nog onder jullie die zo werken? En voor diegenen die dit al gedaan hebben: zorgt dit niet voor verrassingen achteraf?

Ook zeiden ze dat het mogelijk is om zonder factuur te werken. Mijn vriend zegt dat je dan geen BTW moet betalen. Is dit echt zo?

Verder vroeg ik me natuurlijk af wat jullie ongeveer uitgeven per persoon voor enkel het eten (drinken is van de zaal zelf.

Groetjes,

Leen.

Leen
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1149

Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik27-4-2008 20:01:36

hallo,

wij hebben voor het warm eten €26 per persoon gegeven en voor de hapjes 's avonds was dat €12. De drank zit daar niet in.
Maar prijzen per voorwerp dat was bij onze traiteur niet. Hij werkt met totaalprijzen

Groetjes

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik27-4-2008 21:03:11

wij laten iemand komen om te BBQ.
Die prijs wordt bepaald door het aantal personen, maar wij kunnen dus kiezen wat erin zit, en dan krijg je die prijzen per stuk:
groenten,
elk stuk vlees apart (maakt uit of je vlees of vis neemt en welk stuk vlees), bestek en bord en servetten,
sausjes,
brood,
afwas

Ik vind dit eigenlijk wel praktisch. Stel voor dat je iemand hebt die komt afwassen, en je borden neemt van de zaal die je huurt, dan kan je die kosten al laten vallen.

hangt waarschijnlijk van traiteur tot traiteur af...

groetjes
Heidi
13/09/2008

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-4-2008 22:20:38

waar je dus echt op moet letten... en laat het aub op papier zetten..

is de prijs INCLUSIEF BTW

Wij hadden een babyborrel en ik had per mail gevraagd of het inclusief of exclusief was. Het was inclusief btw volgens haar.

Tot de factuur kwam! Ineens was het +21%!

Weet je wat die mij toen zei??? 'Jij bent toch een zakenvrouw.. jij moet toch weten dat het altijd btw inclusief is?''

Ik was razend!

Gelukkig had ik die mail nog!! Die heb ik haar toen gemaild met als antwoord

Ik zou wel een contract afsluiten met je traiteur en het eventueel achteraf verscheuren. Ik denk dat je toch meer te zeggen hebt dan.

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik28-4-2008 14:29:55

hallo,
wij werken ook met een traitteur.
en als ik het zo een beetje hoor blijkbaar een goeie.
borden en bestek en zo is bij ons beschikbaar in de zaal we moesten voor alles 30euro bij betalen 17.5 voor het gebruik van de keuken en 12.5 voor het gerief.
onze traiteur komt de avond voordien indekken en dus weten we perfect of alles in orde is en voor het eten zelf hebben we een simpele menu vastgesteld bestaande uit:
-garnaalcoctail
-tomatenroomsoep
-gebraad rosbief groentenkrans en kroketten
-huwelijksboot van ijs
en dit voor 22euro per persoon dit is voor een 60 personen, vonden we goed meevallen van prijs en voor de avondformule dus voor een 220gasten in totaal komt er een fritkot te staan dit is ook helemaal ni duur 1000euro
we hebben zelf al zo'n feest meegemaakt en dan zit de sfeer er direkt in
alvast veel succes

groetjes
debbie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...