Terug naar overzicht
hallo,wij hebben voor het warm eten €26 per persoon gegeven en voor de hapjes 's avonds was dat €12. De drank zit daar niet in. Maar prijzen per voorwerp dat was bij onze traiteur niet. Hij werkt met totaalprijzenGroetjes
wij laten iemand komen om te BBQ.Die prijs wordt bepaald door het aantal personen, maar wij kunnen dus kiezen wat erin zit, en dan krijg je die prijzen per stuk:groenten, elk stuk vlees apart (maakt uit of je vlees of vis neemt en welk stuk vlees), bestek en bord en servetten, sausjes, brood,afwasIk vind dit eigenlijk wel praktisch. Stel voor dat je iemand hebt die komt afwassen, en je borden neemt van de zaal die je huurt, dan kan je die kosten al laten vallen.hangt waarschijnlijk van traiteur tot traiteur af...groetjesHeidi13/09/2008
waar je dus echt op moet letten... en laat het aub op papier zetten..is de prijs INCLUSIEF BTWWij hadden een babyborrel en ik had per mail gevraagd of het inclusief of exclusief was. Het was inclusief btw volgens haar.Tot de factuur kwam! Ineens was het +21%!Weet je wat die mij toen zei??? 'Jij bent toch een zakenvrouw.. jij moet toch weten dat het altijd btw inclusief is?''Ik was razend!Gelukkig had ik die mail nog!! Die heb ik haar toen gemaild met als antwoord Ik zou wel een contract afsluiten met je traiteur en het eventueel achteraf verscheuren. Ik denk dat je toch meer te zeggen hebt dan.
hallo,wij werken ook met een traitteur.en als ik het zo een beetje hoor blijkbaar een goeie.borden en bestek en zo is bij ons beschikbaar in de zaal we moesten voor alles 30euro bij betalen 17.5 voor het gebruik van de keuken en 12.5 voor het gerief.onze traiteur komt de avond voordien indekken en dus weten we perfect of alles in orde is en voor het eten zelf hebben we een simpele menu vastgesteld bestaande uit:-garnaalcoctail-tomatenroomsoep-gebraad rosbief groentenkrans en kroketten-huwelijksboot van ijsen dit voor 22euro per persoon dit is voor een 60 personen, vonden we goed meevallen van prijs en voor de avondformule dus voor een 220gasten in totaal komt er een fritkot te staan dit is ook helemaal ni duur 1000eurowe hebben zelf al zo'n feest meegemaakt en dan zit de sfeer er direkt inalvast veel succes groetjesdebbie