Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Chapeau Antwerpen

27-4-2008 19:44:51
Hoi allemaal

Zijn er personen die al ervaring hebben met de bruidswinkel Chapeau in de Carnotstraat te Antwerpen?
En hoe waren die ervaringen? Want hoor verschillende dingen. Alvast bedankt.
Groetjes
Kim

Kim
28-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 569

Marjolein
11-10-2008
 Meld misbruik27-4-2008 20:26:32

Hey Kim,

Ik heb er mijn trouwkleed gevonden, hoor! De bediening was vlot. Dit hangt wrs ook van verkoopster tot verkoopster af. Maar ze heeft me nergens in geforceerd. Of echt wel nuttig advies gegeven. Ben zelfs nadien een tweede winkel gaan bekijken in Merksem, maar toch teruggekomen naar Le Chapeau. (wilde de prijs en service eens vergelijken op een ander)

Ik heb héél lang getwijfeld tussen twee jurken. Verschillende keren terug opnieuw aangehad, en ze bleef geduldig en vriendelijk!

Ik heb er tot hiertoe geen enkele slechte ervaring mee gehad.

Succes ermee!
Marjolein

Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik28-4-2008 8:29:22

Mijn kleed komt ook van daar! Perfecte service!!! Voor en na! Kben heel tevreden!
Niet twijfelen, je moet er zeker eens langsgaan! Groetjes!

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik28-4-2008 10:02:30

De winkel is prachtig en het aanbod is gigantisch (ik ben in totaal in 7 winkels binnengeweest, dus ik kan vergelijken). Ik heb Aude als verkoopster gehad en ik kan alleen maar met lof spreken hierover! Ik heb superveel mogen passen, onthaal was vrolijk en ik werd verwend :-) Ik kan natuurlijk niet spreken over andere verkoopsters, maar wat voorbeeldjes getoond van kleedjes die ik mooi vind en zij wist direct wat ik bedoelde! Aanrader dus!

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik28-4-2008 11:15:34

Hallo kim,
Ik heb niet zo'n leuke ervaring gehad daar.
Ik heb er mijn sluier gekocht (kleed komt ergens anders van).
Toen ik er binnen kwam werd ik uitstekend ontvangen, koffie erbij, sympathieke verkoopster...
Mijn sluier moest aangepast worden: extra steenjes erop naaien + op een kam zetten.
De naaister wordt erbij gehaald en samen bepalen we wat waar moet komen.
Ik mocht hem enkele weken later gaan afhalen en had gepland om ineens mijn kleed opnieuw te gaan passen (in andere winkel).
Om 9.30 moest ik bij de Chapeau zijn. Ik werd in een salon gezet waar ik moest wachten en werd weer door een andere verkoopster geholpen,die niet bijster vriendelijk was.
Om 10.30u zat ik daar nog! Uiteindelijk komen ze mijn sluier brengen. Wat blijkt: de kam zat er niet op!
Nog een 10tal minuutjes ging dit duren...
Om 11.15u kwamen ze eraan.... Ik was al razend, maar liet enkel merken dat ik geïriteerd was, en zei dat ik nog wel andere dingen te doen had.
Ik neem de sluier mee, maar had hem niet meer gepast, dit achtte ik toch niet meer nodig. We rekenen af, en ik moest wel 50euro extra betalen voor de extra steentjes die erop genaaid waren. Dit vond ik geen probleem, aangezien het vooraf afgesproken was.
In de andere bruidswinkel, waar mijn kleed vandaan komt pas ik de sluier...
en nu komt het: de extra steentjes zaten er gewoon NIET OP!!
Ik werd echt woest...
Om 13u ga ik terug naar de Chapeau, waar ik hen heel duidelijk laat weten wat er mis is. Er is weer een andere verkoopster die me helpt...
Ze besluiten de naaister er dan maar bij te halen. Het was dan nog dezelfde die samen met mij alles bepaald had tijdens het eerste bezoek!
Ze was zeer vriendelijk, maar wist zogezegd van niks...pfff. Uiteindelijk zullen ze het in orde brengen. "Ik moest maar tegen 16u terugkomen." Omdat ik niet anders kon heb ik maar braaf geknikt en gewacht tot 16u. Toen ik dan voor de 3de keer die dag terugkwam had ik WEER een andere dame bij me waarbij ik WEER het hele verhaal moest doen.
De naaister werd erbij gehaald en liet me alles zien wat ze gedaan had. Al bij al was ik met het eindresultaat tevreden, maar ik zou er NOOIT een kleed kopen...
Als ik jou was zou ik zeker eens langsgaan bij Jagré in Antwerpen. Het is daar een superservice, steeds hetzelfde meisje dat je helpt en er is NOOIT iets teveel gevraagd. Je kan er gewoon binnenstappen zonder afspraak.
Veel succes met je zoektocht.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik28-4-2008 11:52:43

Hoewel ik geen afspraak had, ben ik heel vriendelijk ontvangen bij Le Chapeau. Ik ben een week later nog eens terug gegaan (met afspraak) om de kleedjes die ik mooi vond nog eens te passen en opnieuw ben ik heel vriendlijk onthaald. Ik ben 2 maal door Aude bediend geweest. Uiteindelijk heb ik er mijn kleed niet gekocht, dus over de service nadien kan ik niets zeggen.
Groetjes,
Daphné

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik28-4-2008 14:52:14

ik kocht er enkel mijn schoenen... best een vriendelijk meisje maar ik zag pas achteraf... dat ik de schoenen meegekregen heb die gebruikt werden om te passen waarvan de bandjes al versleten waren! voor 139 EUR verwacht je toch dat die gloednieuw zijn, niet??
groetjes
Kim

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik28-4-2008 15:02:03

Ik ben persoonlijk ook niet zo tevreden over Le Chapeau. Ze hebben mij daar ook al een paar keer lang laten wachten en niks gedaan. Zeg dat dan meteen als ik binnen kom e.

Ben al een paar keer bij Jagrè binnen geweest en een super service gehad. Het maakt niet waar je voor komt. Ze zijn vriendelijk en nemen hun tijd.
Ze zijn ook heel eerlijk maar veilen geen oordeel, jij moet je er goed in voelen e. Of het nu een jurken, schoenen of assecoieres zijn.
Ik ben er ook naar toe geweest toen een kennisje van mij een jurk moest hebben. Dit moest op 3 weken tijd gebeuren aangezien ze dan ging trouwen. En dit was zeker geen probleem bij Jagrè.

Dus als je in Antwerpen bij een winkel naar binnen wilt zou ik zeker Jagrè niet overslaan.

Groetjes
Kimberley
12/09/2008

Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik28-4-2008 16:03:14

Hoi,

Ik heb mijn kleed gekocht in chapeau. Ik ben geholpen door Rosita. kent echt haar vak, zegt subtiel wat voor model kleed je het beste neemt naargelang je lichaamsvormen. Ben er echt tevreden van. Ik moet nu half juni terug voor mijn kleed te gaan passen. Ben benieuwd. Ik ben ook naar andere winkels geweest en ik vond die niet te vergelijken met chapeau. De service en de vriendelijkheid was niet zoals in chapeau. Hopelijk blijven mijn ervaringen zo positief natuurlijk.

groetjes
Miranda

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik28-4-2008 17:26:54

Een vriendin van mij heeft er een soortgelijk verhaal als van de da sluier gehad..
tot een week voor den trouw was haar kleed niet in orde
ze hadden er zoveel aan genaaid en gedaan dat het op niks meer trok en toen stelde ze voor dat ze een andere rok kon kiezen
in ieder geval na haar verhaal zou ik daar nooooit gaan..
Maxims couture in mechelen geniet mijn voorkeur!!!!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-4-2008 19:56:55

Hey,

ik heb mijn verhaal hier al een paar keer gedaan, maar ik ben dus echt niet tevreden over Le Chapeau. Ja, de eerste keer, toen ik kwam passen, voelde ik mij precies een prinses, en ik was in de wolken over de goede service. Bij mijn eerste pas was het al heel wat minder. De verkoop was binnen hé...

Nadien heb ik ook echt veel miserie gehad met mijn schoenen. Ook mijn bandjes waren versleten (zelfs één gaatje doorgeschoten), toen ik een nieuw paar kreeg, zelfde verhaal. Ze konden de schoenen wel bestellen, maar niet meer voor mijn huwelijksdatum, want de fabriek was in groot verlof. Ze stelden dan maar voor om mij van elk paar de beste schoen te geven en mij na de trouw (!) een nieuw paar te geven. Geld terugkrijgen was bijna onmogelijk.

Bovendien waren ook de retouches niet gedaan zoals het hoorde. Mijn borsten werden helemaal platgetrokken, terwijl het bij het pasmodel mooi rond was.

Mij krijgen ze er dus nooit meer te zien.

Groetjes,
Lieve

Meilan
3-7-2008
 Meld misbruik28-4-2008 20:09:06

Het hangt echt van de verkoopster af, denk ik. Ik heb mijn kleed daar gekocht en werd geholpen door Aude. Zo'n leuke meid! Werd in de watten gelegd en al samen met mijn beste vriendin. Tijdens mijn eerste pas net van hetzelfde. En toen was mama, tante en nicht erbij. Ik ben echt in de wolken van de service.

eva
26-10-2008
 Meld misbruik28-4-2008 21:37:14

Ik heb ook een heel slechte ervaring met Le Chapeau!
Waarschijnlijk hangt het van de verkoopster af, maar door heel het gedoe is mijn kleed echt een nachtmerrie geworden. Ook heb ik daar nu al serieus wat geld gestort en moet ik daar dus verder, want terug geven doen ze inderdaad niet. Ook niet als alles geannuleerd is zonder dat ze zelf iets besteld hebben!!!
Ik moet daar nu wel iets kopen, want het is toch net iets te veel geld om weg te gooien. Was van plan om mijn schoenen daar te kopen, maar ik moet daar nu toch nog eens over nadenken na alle verhalen hier...

groetjes,
eva

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik28-4-2008 22:24:23

Hoi ladies

Bedankt voor jullie vele reacties!
Heb rond gebeld en in heel vlaanderen heeft enkel Chapeau het kleed dat ik wil. Heb rechtstreeks naar Nederland naar het modehuis gebeld.
Ben naar Chapeau gaan passen, tot hiertoe verloopt alles vlot. Maar ik hou na alle reacties natuurlijk mijn hart vast.
Maar wat leer ik uit alle reacties.
Hou je bestelbon altijd bij de hand, zodat je een been hebt om op te staan.
Wees assertief. En trek best voldoende tijd uit voor de pasbeurten.
Hou jullie op de hoogte, maar eerste pas is terug in december!
Groetjes kim die het berichtje postte.

Kristien
2-5-2009
 Meld misbruik4-5-2008 13:02:18

Dag Kim,

ik heb samen met mijn mama een superdag gehad bij Le Chapeau bij het kiezen! Vriendelijke ontvangst, heel veel verschillende modellen kunnen passen (veel keuze) en uiteindelijk echt mijn droomkleedje gevonden. De verkoopster had ook echt een goed idee van waarheen ik wilde met het kleedje (gebaseerd op mijn nogal vage beschrijvingen van wat ik voor ogen had).
Bij mij alleen maar positiefs. Goede afspraken maken over retouches etc moet je overal denk ik. Dus doen zou ik zeggen!

aicha

Meld misbruik5-5-2008 11:55:09

service bij chapeau???

die kennen het betekenis van dat woord niet eens!!
superonvriendelijk en arrogant zijn ze daar, die denken dat zij aan de top staan wat bruidswinkels betreft terwijl die winkel wat mij betreft de boel mag sluiten!!

geen positief woord over hen!!

het bruidsparadijs in merksem is supervriendelijk en de moeite waard om er eens binnen te springen.
voor en na service is super...

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info