Terug naar overzicht
Hey sarah,daar hebben wij ook al over zitten denken,het enige waar we voorlopig uit zijn is over de dans met m'n broer (aangezien mijn ouders er niet zijn,dans ik de "vader-dans" met m'n broer).Dat gaat zijn op het liedje "wonderfull tonight" van eric clapton,is voor ons een "kippevel" liedje.Grtz je naamgenootje
Hey Sarah, Butterfly kisses is echt een prachtig nummer. Toch heb ik gekozen voor ' i loved her first' van Heartland. Ik hoop op de dag zelf mijn tranen te kunnen bedwingen want het is echt toepasselijk nummer!xVi en Tony07/06/08
misschien kan je voor de vermenigvuldiging hun openingsdansen van toen nemen?Ik loop ook met dat idee rond, vandaar...:-)
HalloWij zijn aan het twijfelen voor de openingsdansen van beide ouders te nemen.Groetjes
hallo, wij gaan thank you for loving me gebruikengroetjesheidi
hoi,wij hebben I loved her first van heartland... heel mooi liedje... emotioneel maar wel toepasselijk...succes verder!06-06-2008
hallo wijelf nemen het lied van andree hazes de song een glimlach van een kind is eens iets anders en nederlandstalig en zo verstaan onze ouders de tekst ook eens goed he.sucses met jullie zoektocht verder