Terug naar overzicht
hallo,wij zijn ook van Antwerpen, en onze fotograaf is van Deurne: Robby Bolleyn - Boterlaarbaan.Je kan kizen tss verschillende formules: alleen foto's van burgerlijk en kerkelijk huwelijk, met locatie, tijdens receptie,enz.Bij ons komt hij van 's morgens foto's nemen terwijl ik me klaarmaak (bij de kapper,...) in Aalst (ouderlijk huis) tot en met de receptie 's avonds (tot 18u30). Ons foto-album bestaat uit ongeveer 140 foto's.Als je bij hem boekt, dan krijg je er van hem een verlovingsreportage gratis bij. Deze reportage wordt genomen ongeveer een maand voor de trouw. Zo heb je al een idee hoe je trouwalbum er zal uit zien. Wij hebben hiervan het resultaat reeds gekregen en het is echt prachtig!In totaal kost dit ons 1336 euro.Ik moet wel zeggen dat wij de duurste album hebben gekozen, en bijna de grootste formule... Het is allemaal hoe je het zelf wil eigenlijk. Maar wij hadden zoiets van: we trouwen (hopelijk!) maar 1 keer, en je foto's zijn toch bijna iets van het enige wat nog overblijft na de grote dag...Veel succes ermee, als je nog iets wil weten , laat dan maar iets horenNog 16 dagen!!!Liesbeth
Hallo Cindy, Wij zijn van Overijse en onze fotograaf komt uit Lier, je kan hem contacteren via kris@efotostudio.net voor meer info.Bij ons omvat een huwelijksreportage het volgende:- Foto’s klaarmaken bruid- Burgerlijk huwelijk- Kerkelijk huwelijk- parkfoto’sDit alles in een boek met tussen de 100 en 120 foto’s (hangt af van de maten van de foto’s)Ook is er een DVD inbegrepen met ALLE foto’s en een CD met de foto’s uit het huwelijksboek.Kostprijs van dit alles: 600€De fotograaf is ongeveer 6 uur aanwezig.Indien gewenst kan de fotograaf ook langer aanwezig zijn (tot openingsdans bijvoorbeeld) tegen een meerprijs.Hopelijk ben je hiermee wat geholpen?Veel succes,Ingrid
wij hebben die ook en gaan vanavond het contract tekenen! hele toffe man!
Wij nemen een fotograaf van Posi-tief (www.posi-tief.com ) in Stekene. Zelf ben ik ook van Antwerpen, dus dat was ook een eindje rijden, maar het was de moeite. We hadden een boek van iemand anders gezien en dat was echt mooi. Voor 1099 euro heb je het volgende: reportage vanaf thuis bij de bruid tot aan het avondfeest, +- 200 foto's (waarvan 8 paginagrote), een originele bewerking (vind ik toch), album (leer). Bovendien zet hij de foto's op het internet en je familie en vrienden kunnen daar de foto's (die jij hebt gekozen) bekijken of bestellen - als je hen het paswoord geeft, natuurlijk!Wij vonden dat z'n prijs waard, maar goedkoop is het natuurlijk niet!Nele
Dag CindyIk ken iemand die in Antwerpen woont, al een paar jaar afgestudeerd als fotografe en die maakt écht leuke reportages. Ik ben er ook van overtuigd dat de prijs zeker zal meevallen!Ik zou jullie zeker aanraden ze eens te contacteren (kunt maar eens informeren ;-) => Clara Hermans (0485 / 14 50 33)