Terug naar overzicht
Ik doe niet te gek. Een hoed of een tiara blijken mogelijkheden te zijn, maar ik sta daar niet echt mee denk ik. Ik blijf wie ik ben en laat het gewoon mooi knippen en dan mijn gewone kapsel. Natuurlijk is kort relatief. Ik heb echt kort haar met zowat piekskes enzo. Misschien dat ik er wat glitters inspuit. Maar zeker ni teveel. Je hebt ook pareltjes voor erin, maar daar is mijn haar te kort voor. Je moet een kapsel nemen dat bij je kleed past. Bij mij hebben ze daar in de winkel advies over gegeven.
ik doe een paar kleine klemmetjes in mijn haar en verder niets
hoi Sandy,ik ben echt weg van hoeden maar doordat ik een kleedje heb gekozen met een speciale top past een hoed totaal niet..zelfs niets anders voor in het haar. (heb bij verschillende mensen advies gevraagd en ze zeiden allemaal hetzelfde).Ik laat mijn haar ook mooi blazen (en toch ietsje anders dan gewoon).tjah, das persoonlijk hé, maar je kan inderdaad kleine pareltjes insteken (moet dan bij het geheel passen).
mijn haren zijn niet echt heel kort, maar toch te kort om ze op te steken. Ik laat ze dus gewoon mooi föhnen en doe er niks speciaals in. Succes!
Hoi allemaal,Ikzelf heb ook korte haren en bij de kapper al eens in boekjes gekeken. Ik ga een gewoon kapsel nemen (vind het gek om iets helemaal anders te doen - zo kennen de mensen je ook niet) en vraag de kapper het dan gewoon wat feestelijker te doen. Mijn kapper sprak over parels, veertjes en zelfs over een bloem die dan langs de hals naar het kleed zou lopen, maar daar heb ik toch wat bedenkingen bij. Ik heb een eenvoudig kleed en wil ook mijn haren eenvoudig houden.Nog 92 dagen!Ann
HalloIk heb behoorlijk kort haar en ik laat het gewoon gelijk het is. Uiteraard wordt het wel die dag door de kapper geblazen maar ik ga er niets speciaals mee doen. Ik ben wie ik ben en mijn kledij is ook eenvoudig dus ik ga mijn kapsel ook eenvoudig houden.nog 71 dagen!
hallo an in verband met die glitters in je haar ik zou het niet doen want als ge foto's zult nemen zou ge witte vlekjes kunnen hebben door de flits die zal weerkaatsen in de lens.ikzelf had pareltjes in mijn froefroe gedaan op de dag. dat bleef goed zitten hoor .
hallo ingo,wat voor pareltjes waren dat dan? en waar heb je die gehaald?alvast bedanktsandy
Bij veritas kan je zo van die pareltjes halen als die waarvan je ook vaak kettingen ziet. Witte pareltjes die je gewoon kan klippen en klaar.
ik heb ze van een site haalt in nederland. bij jill heet die winkel
ik laat in mijn haar zo van die spiraalkrullen in leggen en dan zet ik er gewoon een tiara in. en over mijn haar word dan nog zo een speciaal soort van lak met kleine glittertjes over gespoten.